Iranian Agriculture News Agency

افتتاح ۳۹۵ پروژه با اعتبار ۵5 میلیارد تومان در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح ۳۹۵ پروژه بخش کشاورزی در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتبار نزدیک به ۵5 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح ۳۹۵ پروژه با اعتبار ۵5 میلیارد تومان در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح۳۹۵پروژه بخش کشاورزی در استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتبار نزدیک به 55میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، ذوالفقاری افزود: در همه دستگاهای دولتی دو ایام از سال پروژه ها به بهره برداری می رسد، اما سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر هفته دولت، در ایام دهه مبارک فجر و هفته جهاد کشاورزی نیز پروژه های اجرا شده، افتتاح می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در هفته جهاد کشاورزی 79 میلیارد تومان پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید .

وی تاکید کرد: پروژه بزرگ تولید قارچ سروآباد با۱۵میلیارد تومان از پروژه های شاخص است که می تواند در بحث اشتغال ظرفیت بسیار خوبی ایجاد نماید .

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: پروژه های قابل افتتاح در حوزه های مختلف، دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل، طرح های مرتع داری و آبخیزداری منابع طبیعی، سیستم های نوین آبیاری و صنایع تبدیلی و تکمیلی است .

وی اظهار کرد: امید است تحرکات بخش کشاورزی ادامه دار باشد تا با ایجاد اشتغال پایدار در راستای افزایش درآمد اقدام شود .

به گفته وی پروژه پرورش قارچ شهرستان سروآباد توسط یک سرمایه گذار انجام شده است که 10 میلیارد آورده شخصی و۵میلیارد تومان از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی پرداخت شده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید