Iranian Agriculture News Agency

در پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی به مناسبت انتخاب مجدد حجتی مطرح شد:

ارتقای بهره‌وری کشاورزی از طریق مهندسی‌سازی تولید

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پیامی، اخذ رأی اعتماد محمود حجتی از نمایندگان مجلس را به وی تبریک گفت.

ارتقای بهره‌وری کشاورزی از طریق مهندسی‌سازی تولید

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پیامی، اخذ رأی اعتماد محمود حجتی از نمایندگان مجلس را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایانا، در متن این پیام آمده است: با کمال مسرت، انتخاب شایسته حضرتعالی برای دومین دوره متوالی به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی و کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مبین مراتب تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و کارنامه مدیریتی درخشان جنابعالی در امر مدیریت کلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آنچه که امروز به‌عنوان یک دغدغه جدی برای آن جناب و تمام مسئولان و بهره‌برداران بخش کشاورزی وجود دارد ارتقاء بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی است که این مهم جز از طریق ورود دانش و مهندسی‌سازی فرآیند تولیدات کشاورزی امکان‌پذیر نیست.

بی‌شک بینش متعهدانه و مسئولانه جنابعالی در اجرایی کردن قوانین کارآمد و مؤثری همچون قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و قانون نظام جامع دامپروری زمینه را برای توسعه خدمات فنی مهندسی در بخش کشاورزی و حضور مهندسان کشاورزی برای ارائه خدمات تخصصی به جامعه کشاورزی کشور و بالتبع تأثیرگذاری در افزایش بهره‌وری و راندمان تولید و کارایی اقتصاد تولید را به ارمغان خواهد داشت.

این سازمان، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما و همکاران آن وزارت، آمادگی خود را در همکاری و همراهی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت دوازدهم در بخش کشاورزی اعلام می‌کند.


احمد کبیری

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید

V-960529-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید