Iranian Agriculture News Agency

با حضور 80 نفر از بهره‌برداران پیشرو سراسر کشور برگزار شد:

هشتمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی مقایسه ارقام اصلاح شده سبزی و صیفی و ذرت

هدف از برگزاری این تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی، آشنایی بهره برداران پیشرو کشاورزی با ارقام مناسب سبزی و صیفی و ذرت و از مهم ترین موضوعات مورد توجه، معرفی ارقام مقاوم به کم آبی با توجه به شرایط خشکسالی و ارقام مقاوم به آفات و بیماری ها بود. بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی از اهداف آرمانی این برنامه به شمار می رود.

هشتمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی مقایسه ارقام اصلاح شده سبزی و صیفی و ذرت

هشتمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی ویژه بهره‌برداران پیشرو در مزرعه شماره دو مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد .

به گزارش ایانا از مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، در هشتمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "مقایسه ارقام اصلاح شده سبزی و صیفی و ذرت" معرفی ارقام مختلف سبزی و صیفی از جمله: هندوانه، کدو، پیاز، خیار، گوجه فرنگی، فلفل و ذرت توسط کارشناسان شرکت فلات صورت گرفت .

براساس این گزارش، هدف از برگزاری این تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی، آشنایی بهره برداران پیشرو کشاورزی با ارقام مناسب سبزی و صیفی و ذرت و از مهم ترین موضوعات مورد توجه، معرفی ارقام مقاوم به کم آبی با توجه به شرایط خشکسالی و ارقام مقاوم به آفات و بیماری ها بود. بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی از اهداف آرمانی این برنامه به شمار می رود.

گفتنی است در هشتمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "مقایسه ارقام اصلاح شده سبزی و صیفی و ذرت" دکتر میررحیمی معاون پژوهشی و کارآفرینی مرکز، دکتر یونسی معاون اداری و مالی مرکز، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، مدیران و کارشناسان مدیریت های جهاد کشاورزی استان و بیش از 80 نفر از بهره برداران پیشرو سراسر کشور حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید