Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

افتتاح 91 پروژه کشاورزی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افتتاح 91 پروژه کشاورزی با اعتبار 354 میلیارد و 642 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

افتتاح 91 پروژه کشاورزی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقیاز افتتاح 91 پروژه کشاورزی با اعتبار 354 میلیارد و 642 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در آستانه هفته دولت گفت: بخش کشاورزی از جمله رکن‌های اساسی و مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور محسوب می شود، بنابراین همه تلاش خدمتگزاران در این سازمان بر تحقق محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در زیربخش های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی جهت نیل به خودکفایی در محصولات اساسی و تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال و کشاورزی پایدار است.

وی با بیان اینکه 91 پروژه مختلف در زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی در این هفته مورد افتتاح و یا بهره برداری قرار می گیرند افزود: این طرح ها شامل 61 پروژه آب و خاک ، 4 پروژه دام و طیور و شیلات ، 2 طرح صنایع فرآوری و بسته بندی ، 12 پروژه امور عشایری، 3 طرح گلخانه ای باغبانی و نهایتاً 9 طرح سازمان تعاون روستائی در تمامی شهرستان های استان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: برای راه اندازی این طرح ها 354 میلیارد و 642 میلیون ریال از منابع مختلف دولتی، استانی، بانکی و آورده شخصی مجریان طرح هزینه شده است.

مهری تصریح کرد: با احداث و افتتاح این پروژه ها برای 950 نفر اشتغال زایی مستقیم و یکهزار و 636 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید