معاون بازرگانی و برنامهریزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در گفتوگو با ایانا اعلام کرد:
بازار، چالش مهم بخش کشاورزی ایران
معاون بازرگانی و برنامهریزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بازاریابی و بازاررسانی را چالش مهم بخش کشاورزی ایران اعلام کرد و گفت: مشکل عمده بخش کشاورزی در ایران، مراحل پس از تولید بهویژه فروش محصولات کشاورزی است.
معاون بازرگانی و برنامهریزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بازاریابی و بازاررسانی را چالش مهم بخش کشاورزی ایران اعلام کرد و گفت: مشکل عمده بخش کشاورزی در ایران، مراحل پس از تولید بهویژه فروش محصولات کشاورزی است.
حسن شیبانی امروز در گفتوگو با خبرنگار ایانا افزود: تشکلهای بخش کشاورزی با بازاریابی محصولات کشاورزی میتوانند دغدغه کشاورزان را کاهش دهند.
وی بیان کرد: تشکلهای بخش کشاورزی باید در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی بهصورت گسترده وارد عمل شوند و تنظیم بازار محصولات کشاورزی را در دست گیرند.
شیبانی با اشاره به اینکه دلالان و واسطههای بخش کشاورزی حذف نشدنی هستند، ادامه داد: با اتخاذ تدابیری میتوان واسطهها را کاهش داد و نقش و سهم تعاونیها و تشکلهای بخش کشاورزی را در بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی افزایش داد.
به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید
وی تأکید کرد: کشاورز در شرایط فعلی در زمان عرضه محصول به بازار با مشکلات بیشتری نسبت به مراحل تولید روبهرو است که با ورود تعاونیها در سطح کشور منافع کشاورزان و مصرفکنندگان تأمین خواهد شد.
معاون بازرگانی و برنامهریزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه تشکلهای بخش کشاورزی متعلق به کشاورزان هستند و بهدنبل سود کشاورزان هستند، یادآور شد: تعاونیها با زیرساختهایی که در اختیار دارند، میتوانند سهم بیشتری از بازار محصولات کشاورزی را به خود اختصاص دهند./
S-960523-02
دیدگاه تان را بنویسید