Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۴۴۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای دامپروری خراسان رضوی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اعطای تسهیلات تحت عنوان" رونق تولید در واحدهای تولیدی دامپروری " از سر گرفته شد.

پرداخت ۴۴۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای دامپروری خراسان رضوی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اعطای تسهیلات تحت عنوان" رونق تولید در واحدهای تولیدی دامپروری " از سر گرفته شد .

به گزارش ایانا از سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، سید جعفر حاجی مجتهد افزود: بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد های دامپروری خراسان رضوی به ترتیب مربوط به طرح های تولید شیرخام، تولید تخم مرغ و تولید گوشت سفید بوده است .

وی عنوان کرد: واجدین شرایط و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب نسیت به ثبت نام و ارائه مدارک مثبته اقدام و از طریق جهاد کشاورزی شهرستان های خراسان رضوی امور مربوط به"معرفی به بانک ها و ادامه روند کار" را پیگیری کنند .

وی ادامه داد: در سال گذشته و در اولین مرحله از اعطای تسهیلات مذکور ازمجموع یک هزارو 248 طرح ثبت نامی در حوزه کشاورزی استان، تعداد 834 طرح دامپروری به مبلغ یک هزارو 327 میلیارد ریال مصوب شد .

این مقام مسئول بیان کرد: طرح های تصویبی شامل طرح های پرورش گاوشیری، پرواربندی دام سبک وسنگین، پرورش طیور وسایر ماکیان و سایر طرح های مرتبط با تولیدات دامی بوده است .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تا تاریخ 8 مرداد 96 تعداد203 طرح به مبلغ 444 میلیارد ریال با عاملیت بانک های کشاورزی، رفاه کارگران، سپه، سینا، ملت و ملی عقد قرارداد شده و به بهره برداران بخش دامپروری پرداخت شده است که بانک کشاورزی با تعداد 107 طرح به مبلغ 242 میلیارد ریال بیشترین میزان پرداختی را بخود اختصاص داده و پس ازآن بانک های ملی و ملت در رتبه های بعدی قراردارند.

سید جعفر حاجی مجتهد گفت: خوشبختانه در سال جاری نیز ثبت نام برای استفاده از تسهیلات مذکور با هدف کمک به رونق در واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال و همچنین کمک به توسعه و بهبود بهره وری تولید در گوشت قرمز، عسل و نوغانداری و سایر تولیدات در خراسان رضوی از مورخ 5 مرداد ماه شروع شده و امید است باهمکاری بانک های عامل بتوان گامی مفید در جهت جذب بهینه تسهیلات و کمک به بخش تولید برداشت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید