Iranian Agriculture News Agency

رفع چالش‌های تولید پسته رفسنجان با همکاری پژوهشکده پسته

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به منظور برقراری ارتباط بیشتر بین تحقیق، ترویج و اجرا و تسریع در انتقال یافته های علمی وتحقیقاتی به بخش کشاورزی جلسه ای با عنوان بررسی چالش های تولید پسته شهرستان رفسنجان در پژوهشکده پسته برگزار شد.

رفع چالش‌های تولید پسته رفسنجان با همکاری پژوهشکده پسته

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به منظور برقراری ارتباط بیشتر بین تحقیق، ترویج و اجرا و تسریع در انتقال یافته های علمی وتحقیقاتی به بخش کشاورزی جلسه ای با عنوان بررسی چالش های تولید پسته شهرستان رفسنجان در پژوهشکده پسته برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حسین رضایی افزود: این جلسه با همت پژوهشکده پسته به پیشنهاد معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان برگزار و با ذکر تجارب گذشته در زمینه نحوه ارتباط واحدهای مذکور، مقرر شد که جلسه شورای تحقیقات با شرکت کلیه شهرستان های پسته خیز به صورت ماهیانه برگزار و تصمیمات اتخاذ شده به هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی در برنامه ریزی های آتی لحاظ شود .

رضایی افزود: با برنامه ریزی وهماهنگی به منظور جلب مشارکت بخش غیردولتی در انجام فعالیت های تحقیقاتی قابل واگذاری به بخش خصوصی و برقراری ارتباط منطقی تر ترویج و تحقیق و اجراء از طریق برگزاری جلسات ادواری شورای تحقیقات می توان چالش های این مسیر را هموار ساخت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید