Iranian Agriculture News Agency

فروش گندم تولیدی زنجان در بورس کالا

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم در استان زنجان تاکنون به 131 هزار و 400 تن رسیده و بهای این میزان گندم خریداری شده نیز 171 میلیارد تومان برآورد شده است.

فروش گندم تولیدی زنجان در بورس کالا

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم در استان زنجان تاکنون به 131 هزار و 400 تن رسیده و بهای این میزان گندم خریداری شده نیز 171 میلیارد تومان برآورد شده است .

به گزارش ایانا از زنجان، محمد ایزدی با اعلام خرید تضمینی گندم به نرخ یک هزار و 300 تومان تصریح کرد: در حال حاضر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان از بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان استان واریز شده است .

وی با اشاره به قرار گرفتن 48 هزار تن از گندم تولیدی استان زنجان در بورس کالا عنوان کرد: تاکنون 6 هزار و 400 تن از این میزان به فروش رفته است .

ایزدی با اشاره به اینکه امسال 41 مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم امسال از اوایل تیر ماه در استان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: گندم تحویلی کشاورزان به بورس، اگر پس از 15 روز قرار گرفتن در بورس به فروش نرسد توسط شرکت غله خریداری می شود .

وی با اشاره به پیش بینی خرید تضمینی 210 هزار تن گندم طی سال جاری در استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر فعلا 50 درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت می شود .

ایزدی از خرید تضمینی 792 تن کلزا در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: امسال خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان نیز یک هزار و 150 تن پیش بینی شده است .

وی در پایان نرخ خرید تضمینی دانه روغنی کلزا را نیز 2 هزار و 783 تومان اعلام کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید