Iranian Agriculture News Agency

صدور ۶۲ مورد مجوز تغییر کاربری برای اجرای طرح‌های کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور ۶۲ مورد مجوز تغییر کاربری برای اجرای طرح های کشاورزی در سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

صدور ۶۲ مورد مجوز تغییر کاربری برای اجرای طرح‌های کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور۶۲مورد مجوز تغییر کاربری برای اجرای طرح های کشاورزی در سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، محمود مظلومی با بیان این مطلب اظهار کرد: این تعداد مجوز صادره برای اجرای طرح هایی از قبیل درجه بندی و بسته بندی میوه جات، بسته بندی حبوبات انبار میوه تازه و ... که جزو اولویت های سرمایه گذاری سازمان به شمار می روند، صادر شده است .

وی ادامه داد: در این بازه زمانی در راستای توسعه زیر بخش های عمرانی و خدماتی استان برای۱۱۱طرح غیر کشاورزی ازمحل تبصره 4 ماده یک برای اجرای طرح هایی از قبیل احداث کارخانه جعبه پلاستیکی، مجتمع های خدماتی و رفاهی، گردشگری، کارخانه و برداشت شن و ماسه مجوز تغییر کاربری صادر شده است .

این مسئول خاطر نشان کرد: این تعداد مجوز صادر شده عمدتا" مربوط به شهرستان های ارومیه، ماکو و میاندوآب است .

مظلومی تصریح کرد: در این بازه زمانی 7 فقره اراضی برای اجرای 4 مورد طرح کشاورزی اعم از احداث دامداری و پرورش ماهی و 3 مورد طرح غیر کشاورزی شامل واحد تولیدی تیرچه و بلوک برای متقاضیان واگذار شده است .

این مسئول خاطر نشان کرد: تا آخر خرداد ماه سال جاری اطلاعات 652 پرونده قدیمی واگذاری در سامانه جامع اطلاعات اموراراضی ثبت و 926 مورد اسناد پرونده های قدیمی واگذاری اراضی اسکن شده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید