Iranian Agriculture News Agency

رئیس انجمن محیط زیست کشاورزان ایرلند:

حفاظت از محیط زیست آبزیان ایرلند، نیازمند کار گروهی است/ هشت مورد از 31 مورد از بین رفتن ماهیان مربوط به کشاورزی است

به گفته رئیس انجمن محیط زیست کشاورزان ایرلند (Irish Farmers’ Association’s (IFA’s)Environment، سازمان‌های دولتی مانند شیلات باید با کشاورزان برای محافظت از محیط زیست آبزیان در ایرلند کار کنند.

حفاظت از محیط زیست آبزیان ایرلند، نیازمند کار گروهی است/ هشت مورد از 31 مورد از بین رفتن ماهیان مربوط به کشاورزی است

به گفته رئیس انجمن محیط زیست کشاورزان ایرلند ( Irish Farmers' Association's (IFA's)Environment ، سازمان های دولتی مانند شیلات باید با کشاورزان برای محافظت از محیط زیست آبزیان در ایرلند کار کنند.

به گزارش ایانا از سایت "اگری لند"، کوئنی نظرات خود را به IFA برای ارسال آن به وزارت مسکن، برنامه ریزی و جامعه و مشاوره برای برنامه ریزی های آینده دولت در حوزه آب آماده کرده است.

وی افزود: "ادارات مانند وزارت کشاورزی، دپارتمان دولت و امور محلی، آژانس حفاظت از محیط زیست ( EPA ) (1) و شیلات ایرلند باید با کشاورزان برای ایجاد تعادل بهتر بین فعالیت های اجرایی و حمایت از انطباق در درازمدت کار کنند."

کوئنی از شیلات خواست تا جامعه کشاورزی را بهتر راهنمایی و اطلاع رسانی کند.

او معتقد است: "این موضوع می تواند با انتشار نقشه های ملی مناطق تخم ریزی به منظور اطلاع کشاورزان، انجام شود."

وی از "سرمایه گذاری قابل توجه" که در بخش کشاورزی برای انجام اقداماتی در جهت بهبود محیط زیست روستایی انجام شده، قدردانی کرد.

وی با اشاره به این که کشاورزان بیش از 2 میلیارد یورو صرف کرده اند تا مزرعه و ساختارها در بالاترین استانداردهای زیست محیطی قرار گیرند، گفت: "این مورد توسط دولت پشتیبانی شده است. علاوه بر این، بیش از 27 هراز تن پلاستیک های کشاورزی هر ساله توسط خانواده های کشاورزان جمع آوری و بازیافت می شوند."

کوئنی گفت: "سرمایه گذاری به تغییرات کمک کرده است، به طوری که آب ایرلند از نظر کیفیت دارای کیفیتی برتر در اروپا است."

این درحالی است که کوئنی زمانی پیشنهاد برای کار گروهی داد که پیش از آن شیلات ایرلند درخواست کرده بود تا کشاورزان در طول ماه های تابستان، هنگام برداشت علوفه، برای جلوگیری از آلودگی آب مراقب گستراندن شیرابه دام (2) و رهاسازی مواد (همچون کود) به آب باشند.

بنا به گزارش آژانس دولتی، در سال 2016، مجموعا 31 مورد (علت) باعث از بین رفتن ماهیان در سراسر کشور شده است که در مجموع، هشت مورد به طور مستقیم به فعالیت های کشاورزی مربوط می شد.

همچنین شیلات ایرلند این فرصت را برای یادآوری به کشاورزان برای جلوگیری از نفوذ پساب فاضلاب علوفه که باعث آلودگی قابل توجه در جریان آب ها و رودخانه ها می شود، غنیمت دانست.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Environmental Protection Agency (EPA)

2- شیرابه بستر دام، مایع غلیظی است که از ادرار و کود دامی و فاضلاب دامداری ها به دست می آید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید