Iranian Agriculture News Agency

تبلیغ خلاقانه "مرغ و برنج" کی اف سی


ام بی ای نیوز: مرگ هودور در آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت بسیار دلخراش بود، و حالا در تبلیغات جدید کی اف سی ما مجددا آن غم و اندوه را تجربه می کنیم.
فروشگاه زنجیره ای فست فود (کی اف سی) بسیار ساده و هوشمندانه از پتانسیل این سریال، یک هفته پیش از اکران فصل هفتم آن استفاده کرده است و از حضور هودور بهره برده است.
بازیگر نقش هودور، کریستیان نارین، نقش یک کارمند کی اف سی را بازی می کند که از درخواست های مشتریان بی تاب و بی حوصله برای "مرغ و سیب زمینی سرخ کرده" خسته شده است. همانند شخصیت هودور در سریال که تنها می توانست نام خود را تکرار کند، تنها چیزی هم که به نظر می رسد کریستیان می تواند بگوید "مرغ و سیب زمینی سرخ کرده" است. (محبوب ترین سفارش مشتریان در این شعبه ی کی اف سی)

او با اضطراب به ساعت که 12 شب را نشان می دهد نگاه می کند در حالیکه تعداد زیادی از مشتریان گرسنه با قیافه هایی جدی از در وارد می شوند. سپس او سفارش همه یعنی "مرغ و سیب زمینی سرخ کرده" را به صورت مداوم تکرار می کند، و هر آن افراد بیشتری "مرغ و سیب زمینی سرخ کرده" سفارش می دهند.
او بیشتر و بیشتر آشفته می شود تا جایی که کلماتی که تکرار می کند به تدریج به "مرغ و برنج" تغییر می کند. این اشتباه کلامی محصول جدید کی اف سی یعنی جعبه ی برنج را تبلیغات می کند که حاوی مرغ مخصوص رستوران است و به جای چیپس، برنج در کنار مرغ قرار دارد.




انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید