Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه اول مدیریت امور اراضی یزد در حوزه توسعه اراضی و واگذاری

در جریان برگزاری گردهمایی مدیران امور اراضی کشور، کمیته ارزیابی عملکرد سازمان با اعلام جمع بندی نهایی عملکرد مدیریت های امور اراضی استان های کشور در سال ١٣٩٥، استان های برتر در سه حوزه حفاظت اراضی، توسعه و واگذاری و تثبیت مالکیت و ساماندهی را معرفی و با حضور رییس سازمان از مدیران استان های برتر تقدیر شد.

کسب رتبه اول مدیریت امور اراضی یزد در حوزه توسعه اراضی و واگذاری

در جریان برگزاری گردهمایی مدیران امور اراضی کشور، کمیته ارزیابی عملکرد سازمان با اعلام جمع بندی نهایی عملکرد مدیریت های امور اراضی استانهای کشور در سال ١٣٩٥، استان های برتر در سه حوزه حفاظت اراضی، توسعه و واگذاری و تثبیت مالکیت و ساماندهی را معرفی و با حضور رییس سازمان از مدیران استان های برتر تقدیر شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان و بر اساس اعلام این کمیته، در حوزه حفاظت اراضی مدیریت امور اراضی استان البرز اول و استان های خراسان رضوی و مازندران مشترکا حائز رتبه دوم شدند .

در حوزه توسعه اراضی و واگذاری مدیریت های امور اراضی استان های یزد، اصفهان و هرمزگان به ترتیب رتبه های برتر اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

همچنین در حوزه تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی نیز استانهای قزوین، بوشهر و تهران رتبه اول تا سوم را کسب کردند .

علاوه بر این در مجموع کلیه شاخص های عملکردی سه حوزه، مدیریت امور اراضی خراسان رضوی به عنوان مدیریت برتر کشور برگزیده و از مدیر این استان تقدیر شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید