Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد:

ضرورت گسترش و ساماندهی زنجیره‌های تولید و حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گسترش و ساماندهی زنجیره های تولید بخش کشاورزی و توسعه و حمایت از تشکل های این بخش ضروری است.

ضرورت گسترش و ساماندهی زنجیره‌های تولید و حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گسترش و ساماندهی زنجیره های تولید بخش کشاورزی و توسعه و حمایت از تشکل های این بخش ضروری است .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، عبدالمهدی بخشنده در گردهمایی معاونین برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها عنوان کرد و گفت: گسترش و ساماندهی زنجیره های تولید بخش کشاورزی ضروری است .

وی با اشاره به پرداخت وجه خرید گندم و کلزا گفت: بخش اعظم وجه خرید کلزا پرداخت شده و برای باقی مطالبات منتظر پرداخت نقدینگی از سوی بانک‌های معرفی شده از طرف دولت هستیم .

بخشنده با اشاره به توسعه و حمایت از تشکل‌ها گفت: باید تشکل‌ها را به عرصه بیاوریم و برنامه های خوبی برای این موضوع در برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی داریم .

در ابتدای این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به شاخص های جمعیتی روستایی و شهری استان گفت: به جد می توان ادعا کرد در مناطقی از استان که الگوی کشت منطبق بر اقلیم منطقه است مهاجرت منفی و بیکاری بسیار کم بوده است .

مزروعی اظهار داشت: باید تغییراتی در بخش کشاورزی داشته باشیم و از سبک سنتی به سوی سبک مدرن حرکت کنیم .

رییس سازمان جهاد کشاورزی در حمایت از تشکل‌ها گفت: باید نگاه ویژه ای در حمایت از تشکل‌ها و شرکت‌ها داشته باشیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید