Iranian Agriculture News Agency

سنبله با بسته ای متنوع از مطالب کشاورزی و صنایع غذایی منتشر شد

شماره 253 ماهنامه سنبله ویژه تیر ماه 96 منتشر و توزیع شد.

سنبله با بسته ای متنوع از مطالب کشاورزی و صنایع غذایی منتشر شد


شماره 253 ماهنامه سنبله ویژه تیر ماه 96 به صاحب امتیازی مهندس راییکا امین طاهری و مدیر مسوولی و سردبیری مهندس محمد علی امین طاهری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در بین مطالب خواندنی این شماره ماهنامه "سنبله" که همچون گذشته به طراحی روی جلد اهمیت خاص و متمایزی با بیشتر نشریات تخصصی بخش قائل است، مطالب متنوعی در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی و چالش های زیست محیطی کشور به چشم می خورد.

به کانال ایانا در تلگرام بپیوندید


از جمله مطالب مهم این شماره سنبله، می توان به اپراکا در ایران؛ نانو آفت‌کش و اثرات آن بر کشاورزی؛ نانو حسگرهای تشخیص دهنده پاتوژن‌های گیاهی در مواد غذایی؛ بودجه شیر مدارس در برابر برنامه خرید هواپیما؛ تاثیر افزودن پودر سنجد بر ویژگی‌های کیفی نان همبرگر؛ تأثیر استفاده از شیرین‏ کننده‏ های ذرت بر روی ویژگی‏ های کیفی بستنی؛ حمایت از تولید ملی در گرو افزایش کیفیت کالای ایرانی، فرق ماشین با ماشین!، بازگشت یک محصول، هدر رفتن سرمایه و اعتبار؛ مصاحبه با مجید عشقی، قائم مقام مدیر عامل بورس کالای ایران؛ سیستم های جمع آوری سیلاب‌های شهری در آبیاری فضای سبز؛ گیاهان دارویی مرزنگوش و نعناع؛ پدیده تغییر اقلیم و اثرات آن بر کشاورزی و ... اشاره کرد.
روی جلد این شماره سنبله، به طرحی اختصاصی از آتلیه نشریه در ارتباط با سرمقاله این شماره به قلم مهندس محمد علی امین طاهری بر می گردد که موضوع تبعات تاخیر در اجرای الگوی کشت در کشورمان را مورد توجه قرار داده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید