Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولان؛

مجهزترین سیستم تصفیه‌خانه صنایع دارویی در ساوجبلاغ استان البرز افتتاح شد

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از افتتاح و بهره‌برداری از مجهزترین سیستم تصفیه‌خانه صنایع دارویی در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک با کارشناسان بیوتکنولوژی که در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایانا، گفت: طی هفته محیط زیست برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره کل در شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود.

حسن پسندیده افزود: یکی از این برنامه‌ها، افتتاح و بهره‌برداری از مجهزترین سیستم تصفیه‌خانه صنایع دارویی در شهرستان ساوجبلاغ بود.

تأکید بر رفع مشکلات بخش محیط زیست

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این سیستم از مجهزترین سیستم‌های مربوطه در صنایع دارویی کشور است.

وی به رفع مشکلات موجود در بخش محیط زیست استان البرز تأکید کرد و ادامه داد: باید با همدلی مسئولان و همکاری مدیران، این مشکلات برطرف شود.

فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست در جامعه نهادینه شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه محیط زیست امانتی در دستان ما برای نسل‌های بعدی است، تصریح کرد: در این زمینه باید فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست و حفظ و نگهداری از آن در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

پسندیده یادآور شد: یکی از چالش‌هایی که بخش محیط زیست را به خطر می‌اندازد،‌ فعالیت غیراصولی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی است که در این زمینه تاکنون بخشی از مشکلات در استان البرز برطرف شده است.

وی تأکید کرد: در واقع باید تمامی قوانین مربوط به محیط زیست و عواملی که موجب لطمه زدن به محیط زیست می‌شود، در فعالیت کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی لحاظ شود./

خبرنگار: مهشید رضایی

V-910320-01_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید