دومین نمایشگاه بینالمللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) برگزار میشود
برپایی پاویون آلمان برای نخستینبار در یک نمایشگاه تخصصی صنعت غذا در ایران/ معرفی محصول نمونه به انتخاب مردم/ تسخیر بازارهای قطر و امارات؛ هدف برگزار کنندگان دومین میتکس
دومین نمایشگاه بینالمللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس 2017) از 22 تا 25 آبان برگزار میشود.
دومین نمایشگاه بینالمللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته (میتکس 2017) از 22 تا 25 آبان برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار ایانا، هرمز مهبد، مدیر اجرایی "میتکس 2017" امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه بهعنوان تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه ( Meatex ) جهت تأمین نیاز تولیدکنندگان و مصرفکنندگان در بازارهای مصرفی کشورهای مسلمان جهان بهویژه خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی برگزار میشود.
وی با بیان اینکه هلدینگ تجارت فراسو برگزارکننده نمایشگاه بینالمللی و تخصصی محصولات پروتئینی (حلال) و صنایع وابسته به نام تجاری " Meatex " است، افزود: این نمایشگاه که شامل کلیه زنجیره صنایع غذایی، تولید، بستهبندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوریشده پروتئینی است، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برپا خواهد شد.
مهبد با اشاره به اینکه گروههای کالایی مرتبط با نمایشگاه در سه بخش صنعت، محصول و تجهیزات فروش حاضر خواهند شد، تأکید کرد: تولیدکنندگان انواع گوشت، محصولات فرآوریشده گوشتی (حلال)، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنیهای مجاز برای تولید محصولات خام و فرآوریشده، انواع پوشش، فناوری ذبح، تجهیزات و ابزارهای برش قطعه و ریز کردن، تنوری، سرخ، آبپز، بخارپز و دودی کردن،ماشینآلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی و پوششهای طبیعی و مصنوعی ازجلمه حاضران در این نمایشگاه خواهند بود.
وی یادآور شد: فعالان در زمینه سیستمها، تجهیزات انجماد و خنککنندهها، ماشینآلات و تجهیزات بستهبندی، سیستمهای توزین و کنترل کیفیت مواد غذایی، اتوماسیون الکترونیکی و بهینهسازی مصرف انرژی، سیستمها و اتوماسیون صنعتی، فروش و اداری، تأسیسات، تهویه مطبوع و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، فناوری اطلاعات و... ازجمله دیگر مشارکتکنندگان در نمایشگاه "میتکس" هستند.
این فعال صنعت دانشگاهی کشور در ادامه و در پاسخ به خبرنگاران در تحلیل تجربه نخستین نمایشگاه و تفاوت های دومین نمایشگاه بینالمللی"میتکس" با نخستین دوره آن بیان کرد: در دوره نخست بیش از ششهزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص یافت که از این میزان سههزار مترمربع آن اجاره داده شد.
مهبد با یادآوری حضور 60 شرکت در نخستین دوره که 31 شرکت از این جمع از 13 کشور جهان حضور یافته بودند، ادامه داد: بهطور تقریبی 12 هزار نفر بازدیدکننده که عمده آنها تخصصی بودند از 18 کشور جهان جهت بازدید به نمایشگاه آمده بودند.
وی با بیان این که در نمایشگاه دوم تا امروز که حدود چهار ماه به برگزاری نمایشگاه مانده، دوهزار و 900 متر غرفه اجاره داده شده، عنوان کرد: با این روند استقبال انتظار می رود نمایشگاه دوم با حضور پررنگتر شرکت کنندگان تخصصی این صنعت برگزار شود.
مدیر اجرایی "میتکس 2017" با بیان اینکه با همکاری اتاق بازرگانی ایران و آلمان برای نخستینبار غرفهای به متراژ 120 متر نیز به پاویون آلمان اختصاص داده میشود، خاطرنشان ساخت: همچنین در این نمایشگاه برای نخستینبار شرکتکنندگان میتوانند از بین محصولات ارائه شده که بدون نام برند و با اختصاص شماره روشن میشود، به محصولی که مورد اقبال آنها واقع میشود، رأی دهند تا در روز پایانی نمایشگاه، محصول نمونه منتخب مردم معرفی و اعلام شود.
مهبد با اشاره به شعار سال گذشته این نمایشگاه که میتکس، دروازه ورود به بازار منطقه بود، اظهار کرد: نمایشگاه امسال با هدف دیگری که افزایش بازدید از کشورهای منطقه است، ملاقات با متخصصان و هدایت بازار منطقه عنوان شد.
وی همچنین اعلام کرد: در دومین نمایشگاه همچنین با مساعدت کاوه زرگران، رئیس اتاق کشاورزی تهران، کانون انجمنهای صنایع غذایی ایران نیز به عنوان حامی معنوی "میتکس 2017" معرفی شده است.
مهبد با اشاره به اینکه هدف اصلی نمایشگاه ارتباط بین مصرفکننده و تولیدکنندههاست، اضافه کرد: در برگزاری این نمایشگاه دو رویکرد جذب حداکثری فعالان ایرانی در صنعت و همچنین جذب حداکثر بازدیدکنندهها (خریداران) تعریف شده که کشورهای هدف پیشبینی شده از بین کشورهای منطقه، دو کشور قطر و امارات متحده عربی است./
S-960427-01
دیدگاه تان را بنویسید