Iranian Agriculture News Agency

در جلسه عصر امروز یکشنبه تصویب شد:

مخالفت کمیسیون کشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:کمیسیون کشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی مخالفت کرد، بنابراین کمیسیون کشاورزی با ابقای وضع موجود در این جلسه موافقت کرد.

مخالفت کمیسیون کشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: کمیسیون کشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی مخالفت کرد، بنابراین کمیسیون کشاورزی با ابقای وضع موجود در این جلسه موافقت کرد.
به گزارش ایانا از خانه ملت، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عصر امروز یکشنبه درباره جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: با تصویب معاهده قرنیطنه ای مابین جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان موانع واردات و صادرات دراین راستا برطرف شد.

نماینده مردم نکا، گلوگاه و بهشهردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر دستور کار کمیسیون در این جلسه، بررسی پیشنهاد منفک شدن بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی بود که نمایندگان در کمیسیون در مجموع با این پیشنهاد مخالفت کردند، تصریح کرد: از زمانی که بخش بازرگانی از وزارت بازرگانی جدا شده است، شاهد بهبود روند صادرات و کاهش واردات بوده ایم.

وی ادامه داد: یکی از دستور کارهای مهم امروز کمیسیون متبوع اش همکاری‌های قرنطینه ای مابین ایران و کشور آذربایجان بود که با رای نمایندگان کمیسیون به تصویب رسید و این در حالی است که با تصویب این معاهده دو طرفه همکاری های از جنس واردات و صادرات مابین دو کشور همسایه تسهیل خواهدشد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،یادآورشد: کمیسیون کشاورزی مجلس با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی مخالفت کرد؛ بنابراین کمیسیون کشاورزی با ابقای وضع موجود در این جلسه موافقت کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید