Iranian Agriculture News Agency

با همکاری یک تعاونی در انگلستان

خرید موادغذایی محلی، نزدیک به یک میلیون پوند به اقتصاد شرق انگلستان کمک کرد

تعاونی East of England Co-op ، با خرید مواد غذایی به صورت محلی، باعث شد تا نزدیک به یک میلیون پوند به اقتصاد منطقه کمک شود.

خرید موادغذایی محلی، نزدیک به یک میلیون پوند به اقتصاد شرق انگلستان کمک کرد

تعاونی East of England Co-op (1) ، با خرید مواد غذایی به صورت محلی، باعث شد تا نزدیک به یک میلیون پوند به اقتصاد منطقه کمک شود.

به گزارش ایانا از سایت فارمینگ یو کی، این درحالی است که طی معاملات محصولات محلی توسط تعاونی East of England Co-op ، مبلغ 972 هزار و 50 پوند طی دو هفته، 5 تا 18 ژوئن، برای اقتصاد منطقه به همراه آورد که نسبت به سال گذشته 5.9 درصد افزایش را نشان می دهد.

گفتنی است، این رویداد سالانه که توسط تعاونی یاد شده برگزار می شود، در راستای تشویق خریداران به حمایت از کسب و کارهای محلی از طریق خریداری محصولات محلی است.

بیش از 60 هزار جعبه کوچک توت فرنگی محلی، و نزدیک به هفت هزار دسته مارچوبه طی دو هفته فروخته شد که می تواند نقطه عطفی در کارنامه کاری این تعاونی به شمار آید.

راجر گروسونور، رئیس اجرایی ستاد مشترک تعاونی East of England Co-op ، اظهار داشت: "از طریق مشارکت همکاران و تولیدکنندگان محلی منطقه، توانستیم طی دو هفته در مورد اهمیت خرید محلی با افراد منطقه صحبت کنیم."

وی افزود: "این ابتکار طی بیش از 10 سال گذشته در حال گسترش است و ما مفتخر هستیم که می توانیم با این کار، به حفظ نقدینگی در منطقه و بهبود خرید مشتریان کمک کنیم."

گروسونور یادآور شد: "ما بسیار خشنود هستیم که می توانیم جشن 10 سالگی این طرح را برگزار کنیم، در عین حال، هدف ما در آینده حمایت از تولیدات محلی به صورتی پایدار و محکم تر و تعهد مداوم ما برای حمایت از تولیدات East Anglia (منطقه ای در شرق انگلیس) خواهد بود."

تولید کنندگان محلی

می توان به برخی از کسب و کارهای محلی که توانستند از طرح تعاونی سود ببرند، اشاره کرد، که از آن جمله Fairfields Farm Crisps (2)، است که توانست 11 هزار و 560 بسته (چیپس) بفروشد.

در طول دو هفته، تولیدکنندگان به منظور ارایه محصولات یا نمونه پیشنهادی ، از فروشگاه های مواد غذایی تعاونی یاد شده بازدید کردند. این طرح تعاونی در سال 2007 به منظور حمایت از تولیدکنندگان محلی ایجاد شد که توانسته از آن زمان 57 میلیون پوند به اقتصاد منطقه کمک کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- چهارمین تعاونی بزرگ مصرف کنندگان در انگلستان است.

2- Fairfields Farm Crisps از سال 2006 تبدیل به یک نام تجاری و مترادف با تولید چیپس باکیفیت ، شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید