Iranian Agriculture News Agency

آمادگی میانمار برای صادرات ادویه به بازارهای جهانی

گروه تجارت کشاورزی میانمار، در صدد کسب بازار جهانی ادویه های ارگانیک

گروه تجارت کشاورزی میانمار به نام Myanmar Agri-Business Group (MABG)، مستقر در یانگون، بزرگترین شهر میانمار ، به دلیل فعالیت در زمینه (فرآوری) پردازش و صادرات محصولات عاری از مواد شیمیایی با کیفیت بالا مانند زنجبیل، زردچوبه و چای ارگانیک، که به صورت پایدار توسط کشاورزان خرده پا رشد یافته اند، شناخته شده است.

گروه تجارت کشاورزی میانمار، در صدد کسب بازار جهانی ادویه های ارگانیک

گروه تجارت کشاورزی میانمار به نام Myanmar Agri-Business Group (MABG) ، مستقر در یانگون، بزرگترین شهر میانمار ، به دلیل فعالیت در زمینه (فرآوری) پردازش و صادرات محصولات عاری از مواد شیمیایی با کیفیت بالا مانند زنجبیل، زردچوبه و چای ارگانیک، که به صورت پایدار توسط کشاورزان خرده پا رشد یافته اند، شناخته شده است.

به گزارش ایانا از وبسایت فرش پلازا، شرکت MABG توانسته با فعالیت هایش طی این سال ها، در شناخته شدن کشور به بازارهای جهانی نقش داشته باشد. این شرکت با تاسیس بورس بهادار به جذب سرمایه گذاری خارجی و بهبود روابط تجاری اقدام کرده، که تا حد زیادی از این فعالیت ها بهره برده است. MABG ماشین آلات فرآوری را از طریق کمک مالی پروژه USAID (آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده امریکا ) دریافت کرده که توانسته در زمینه توسعه بازده برای برآورده کردن تقاصای بازار، به این شرکت کمک کند.

دکتر رضا رفیعی ( Dr. Reza Rafie ) متخصص در زمینه باغبانی از دانشگاه ایالتی ویرجینیا ایالات متحده، در مورد MABG و میانمار و ترویج محصولات در خارج از کشور خوشبین است. وی، با کمک سازمان بین المللی وینراک (1)، در سال جاری برای کمک به کشاورزان خرده پا میانماری اقدام کرده به طوری که از طریق به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه های پس از برداشت در روستاهای مختلف کشور به بهبود کیفیت تولید و همچنین عملکرد و سود کشاورزان کمک کرده است.

همچنین وی برای معرفی زنجبیل میانمار به جهان بسیار علاقه نشان داده است، او به تازگی به معرفی و ترویج زنجبیل میانمار در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی در بانکوک و برلین اقدام کرده است.

MABG و دیگر شرکت ها در میانمار در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به جهان پیشگام شده اند و همراه با این اقدام ، کشاورزان روستایی کشور هم قادر خواهند بود تا برای رشد اقتصادی و افزایش درآمدشان در این فعالیت مشارکت داشته باشند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- Winrock International : سازمان غیرانتفاعی در ایالات متحده است که در زمینه توسعه بین المللی با تمرکز بر مسائل اجتماعی، کشاورزی و زیست محیطی فعالیت می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید