Iranian Agriculture News Agency

پرداخت 227 میلیارد ریال تسهیلات به باغداران خسارت دیده در قائم‎شهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از پرداخت 227 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به 5 هزار و 659 نفر از باغداران خسارت دیده از برف و یخبندان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 227 میلیارد ریال تسهیلات به باغداران خسارت دیده در قائم‎شهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از پرداخت 227 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به 5 هزار و 659 نفر از باغداران خسارت دیده از برف و یخبندان این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی در جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر گفت: به منظور حمایت از باغداران خسارت دیده از برف و یخبندان سال گذشته، 227 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به 5 هزار و 659 نفر از باغداران خسارت دیده قائم‌شهری پرداخت شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای جبران و ترمیم 4 هزار و 877 هکتار از باغات مرکبات این شهرستان است که بر اثر سرما و یخبندان آذرماه سال گذشته خسارت دید .

این مقام مسئول با بیان اینکه پرونده تمام باغداران خسارت دیده پس از شناسایی و راستی آزمایی برای دریافت تسهیلات به بانک ارسال شد، گفت: تاکنون 668 نفر از این باغداران تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت کرده اند .

گفتنی است شهرستان قائم شهر 15 هزار هکتار باغ مرکبات دارد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید