Iranian Agriculture News Agency

انتقاد رییس صدا و سیما از ۲۰:۳۰

رئیس سازمان صدا و سیما از «نگاه منفی» بخش خبری بیست و سی به وقایع خبری انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی‌عسکری رئیس رسانه ملی، در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت خبر و هنگام بازدید از خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل پخش اخبار صدا و پخش اخبار سیما با اشاره به ویژگی های بخش خبری 20:30 ضمن تشکر از رویکرد این بخش خبری گفت: قبلا این بخش را با بسته های خبری جذاب و البته آمیخته به طنز می شناختیم؛ ولی گاهی می بینیم این بخش وارد حواشی شده و نگاه منفی به وقایع دارد که باید این رویه تغییر کند.

وی ادامه داد: این بخش خبری بستر مناسبی برای طنز اجتماعی و سیاسی است و باید به دور از هر نوع سیاه نمایی، اخبار را از زاویه ای متفاوت رصد کند، در این صورت همه جناح ها و دستگاه ها دوست دارند خبرشان در این بخش منتشر شود.

علی‌عسکری با اشاره به بازتاب خبرهای این بخش خبری در جامعه اظهار کرد: بارها ترکش‌های این بخش خبری به ما اصابت کرده و ما باید هر بار پاسخگو باشیم که البته این امر مرسوم در عرصه خبری است. با این حال امیدوارم این بخش خبری به مانند طنز نشریه "گل آقا" رفتار کند. زبانی طنزآلود که هم نقد می‌کرد و هم مخالفان را مشتاق دیده شدن و زیر ذره‌بین بردن می کرد.

وی افزود: چنانچه بتوانیم به دور از سیاه نمایی و با لحنی خودمانی و باورپذیر رویدادها را رصد کنیم و انتشار دهیم، آن وقت در قله خبر رسانی قرار گرفته ایم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید