Iranian Agriculture News Agency

10 هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای زمان خرید گندم تا امروز ۱۰ هزار و ۲۷۳ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

10 هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای زمان خرید گندم تا امروز۱۰هزار و۲۷۳تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، عصمتی‌پور افزود: 24 مرکز خرید گندم در خراسان جنوبی فعال است و از 42 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی که زیرکشت غلات است 20 هزار و 500 هکتار مربوط به جو و 22هزار هکتار مربوط به گندم است .

وی عنوان کرد: خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ماه و خرید تضمینی جو تا شهریورماه در خراسان جنوبی ادامه دارد .

عصمتی‌پور افزود: از ابتدای خرید جو به صورت تضمینی تا امروز 6 هزار و 426 تن جو به صورت تضمینی از کشاورزان و بهره‌بردران در خراسان جنوبی خریداری شده است .

وی بیان داشت: در حال حاضر هفت مرکز خرید جو در خراسان جنوبی فعال است و کار برداشت غلات در خراسان جنوبی از اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل مردادماه ادامه دارد .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در سال 91 میزان خرید گندم به صورت تضمینی در خراسان جنوبی یک هزار و 200 تن، سال 92 به میزان 3 هزار و 700 تن، سال 93 به میزان 15 هزار و 600 تن، سال 94 به میزان 21 هزار تن و در سال گذشته به میزان 24 هزار و 80 تن بوده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید