Iranian Agriculture News Agency

بازدید سفیر آفریقای جنوبی از پالایشگاه غلات زر

روابط تجاری ایران و آفریقای جنوبی گسترش می یابد/ بعد از پاستا، زرفروکتوز چشم هم وطنان ماندلا را گرفت

سفیر آفریقای جنوبی در بازدید از پالایشگاه غلات زر، ضمن تحسین این مجموعه، بر لزوم گسترش روابط تجاری بین ایران و آفریقا تأکید کرد.

روابط تجاری ایران و آفریقای جنوبی گسترش می یابد/ بعد از پاستا، زرفروکتوز چشم هم وطنان ماندلا را گرفت


سفیر آفریقای جنوبی در بازدیدی از پالایشگاه غلات زر، ضمن تحسین این مجموعه، بر لزوم گسترش روابط تجاری بین ایران و آفریقا تأکید کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی گروه صنعتی زر، آرچی وایت هد، در این بازدید گفت: این حجم از تکنولوژی مدرن و بروز جهان، تنوع محصولات تولیدی و زنجیره تأمین حاکم در پالایشگاه غلات زر من را حیرت زده کرد، پیش از این درخصوص این صنعت مطالعاتی داشتم و در نتیجه این مطالعات پالایشگاه غلات زر را به عنوان سرآمد این صنعت در ایران برای بازدید انتخاب کردم.

مدیرعامل پالایشگاه غلات زر نیز در حاشیه این بازدید آفریقای جنوبی را مقصد محصولات تولید گروه زر در 10 سال گذشته خواند و ابراز امیدواری کرد با تعاملات صورت گرفته روابط تجاری بین دو کشور گسترش یابد.

محسن امینی در خصوص مذاکرات صورت گرفته در این بازدید تشریح کرد: مذاکراتی پیرامون سرمایه گذاری مشترک در زمینه صنایع مرتبط با غلات در آفریقای جنوبی صورت گرفت و همچنین درخصوص گسترش روابط تجاری بین ایران و آفریقای جنوبی درحوزه غلات رایزنی ‏هایی انجام شد.

بیش از 10 سال است که پاستای تولید زرماکارون به کشورهای مختلف قاره آفریقا صادر می شود و در شش ماه گذشته صادرات محصولات زرفروکتوز به این کشورها نیز آغاز شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید