Iranian Agriculture News Agency

با برگزاری یک مسابقه

جایزه غذاهای خوشمزه 2017 استرالیا، برندگان خود را شناخت/ یک زوج برنده جایزه غذاهای خوشمزه شدند

جایزه غذاهای خوشمزه 2017، استرالیا در ماه گذشته (می) برندگان خود را شناخت.

جایزه غذاهای خوشمزه 2017 استرالیا، برندگان خود را شناخت/ یک زوج برنده جایزه غذاهای خوشمزه شدند

جایزه غذاهای خوشمزه 2017 ، استرالیا در ماه گذشته (می) برندگان خود را شناخت.

به گزارش ایانا از ویکلی تایمز ناو Springfield Pastured Eggs ، توسط بن و لنا وی، مدیریت می شود در اسپرینگفیلد نزدیک ROMSEY ( ROMSEY : در ایالت ویکتوریا استرالیا ) قرار دارد و از جمله برندگان این جایزه در بخش مرتع ( paddock ) بود . بن می گوید: "ما از این که به عنوان یکی از برندگان ایالت انتخاب شدیم، بسیار هیجان زده هستیم ."

بن و لنا کسب و کار تخم مرغ را به صورت طبیعی از حدود 18 ماه پیش آغاز کرده اند و این درحالی است که محصول خود را به خرده فروشان محلی و کافه ها عرضه می کنند.

لنا می گوید: "به طور حتم این اعتبار برای مزرعه و مرتع می تواند مسیری باشد که مشخصات عطر و طعم تخم مرغ مان به رسمیت شناخته شود."

107 تولید کننده از بخش های لبنی، زمین، مراتع کوچک، بخش های دریایی توانستند جایزه امسال غذاهای خوشمزه 2017 ، را از آن خود کنند.

این برنامه با همکاری Miele (تولیدکننده آلمانی درزمینه تجهیزات کسب وکار) اجرا می شود. در حالی که در ابتدا، نسبت به گزینش و کاندید کردن سرآشپزها و رستوران های برتر اقدام می شود. داوران ایالت ها درباره طعم و مزه محصول نامزدها رای می دهند. در انتها داوران برترین ها را در بخش لبنی، زمین، مرتع ( Paddock ) و بخش دریایی به بخش داوری کشوری معرفی می کنند.

سردبیر ارشد delicious ، کری مک کالوم گفت: "هر ساله ایالت ها با برگزاری پانل داوری در سراسر کشور طعم محصولات مربوط به صدها نامزد از تولید کنندگان را امتحان می کنند. من از این که بالاترین استانداردها برای تولیدات استرالیا درنظر گرفته می شود، بسیار خشنود هستم."

جوایز پنل داوری امسال شامل 33 رهبر غذایی استرالیا بود، کسانی که تمام وقت خود را برای حمایت از محصولات برتر سترالیا و نوآوری در صنعت صرف می کنند. حال با برخی از این برندگان آشنا می شویم:

Drysdale Cheeses (1)، Angelica Organic Farm (2)، Burrum Biodynamics (3)، Mount Zero Olives (4)، Transition Farm (5)، Real Eggs. (6)

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- نخستین تولید کننده پنیر بز در Bellarine Peninsula استرالیا که در دسامبر 2005، به ثبت رسیده است.

2- مزرعه ای در مقیاس کوچک، با گواهی ارگانیک در ویکتوریا مرکزی واقع است.

3- ساتفان والتر از Marnoo در شمال غرب ویکتوریا یک کشاورز نسل پنجم است.

او و همسرش تانیا، در زمینه پرورش مواد غذایی سبز، کشاورزی و تولید محصول سازگار با محیط زیست فعالیت می کنند که دارای گواهینامه معتبر است.

4- متعلق به یک خانواده از مناطق زیتون است که با فاصله سه ساعتی در غرب ملبورن در بخش شمالی پارک ملی Grampians در ویکتوریا، استرالیا قرار دارد. متهد به کشاورزی پایدار و تولید مواد با کیفیت است.

5- یک مزرعه خانواده نسل اول است و در زمینه حفظ و بهبود اکوسیستم طبیعی و زنده نگه داشتن "مواد غذایی واقعی" بدون مواد شیمیایی و سبزیجات مغذی فعالیت می کند.

6- تولید کننده تخم مرغ به شیوه ای طبیعی همراه با در نظر گرفتن سیستم کشاورزی جامع همزیستی متصل به طبیعت است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید