Iranian Agriculture News Agency

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از مجتمع دامپروری «ژوچن» با 400 هزار راس دام

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروری «ژوچن» در حومه پکن بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از مجتمع دامپروری «ژوچن» با 400 هزار راس دام


مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروری «ژوچن» در حومه پکن بازدید کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، سالانه ١٠٠ هزار راس گاو و ٣٠٠ هزار گوسفند در مجتمع "ژوچن" ذبح می‌شود و تمام بخش‌های زنجیره تولید شامل: پرورش دام، کشتارگاه، قطعه بندی، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، بازاریابی و فروش در این مجتمع فعال هستند.

بر اساس این گزارش، ذبح دام در این مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن دارای برچسب حلال است و به بسیاری از کشورهای مسلمان صادر می شود.

این گزارش می افزاید، مجتمع "ژوچن" که از سال ١٩٩٩ راه اندازی شده است و فعالیت های آن توسط بانک توسعه کشاورزی چین تامین مالی می شود، گواهی نامه های مختلف بهداشت و استاندارد از موسسات معتبر بین‌المللی و چینی دارد و بخشی از دام مورد نیاز آن در داخل مجتمع و بخشی دیگر نیز تحت نظارت از سوی دامداران خرد تامین می شود.

شهیدزاده برای شرکت در"شصت و هشتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا" و "همایش بین‌المللی خدمات مالی و فقرزدایی" به چین سفر کرده است و روح‌الله خدارحمی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در این سفر، وی را همراهی می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید