Iranian Agriculture News Agency

خانواده‌ای کشاورز در یورکشایر، بستنی عرضه می‌کنند

کشاورز نسل سوم خانواده، عضو فعال و افتخارآفرین خانواده

یک کشاورز لبنی نسل سوم با برادر، پدر و مادرش در منطقه ای Dungworth از یورکشایر جنوبی (South Yorkshire :شهرستانی درا نگلستان) که فقط چهار مایل از شفیلد فاصله دارد ، شیر تازه و بستنی ارایه می کنند.

کشاورز نسل سوم خانواده، عضو فعال و افتخارآفرین خانواده

یک کشاورز لبنی نسل سوم با برادر، پدر و مادرش در منطقه ای Dungworth از یورکشایر جنوبی ( South Yorkshire :شهرستانی درا نگلستان) که فقط چهار مایل از شفیلد فاصله دارد ، شیر تازه و بستنی ارایه می کنند.

به گزارش ایانا از وبسایت یورکشایرپست وی همراه با خانواده در مزرعه 180 هکتاری با 90 گاو، شیر تازه با برند " Our Cow Molly "به طور مستقیم به مشتریان و مصرف کنندگان محلی، عرضه می کند .

این مزرعه 101 طعم بستنی را در مزرعه، ارایه می دهد و به تازگی اقدام به ارایه کره تولیدی شان کرده اند.

آنها با اتصال مستقیم با مشتریان خود با استفاده از توییتر، فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی شیر به ارایه و جذب مشتری اقدام کرده اند .

همچنین این خانواد کشاورز معتقد است که ارتباط با مصرف کنندگان در جامعه مدرن بسیار مهم است ، به همین دلیل با سازمان LEAF (Linking Environment And Farming) (1) همکاری می کنند.

این در حالی است که کشاورز نسل سوم این خانواده ، علاوه بر کار در مزرعه خانوادگی، نایب رئیس اتحادیه ملی کشاورزان شفیلد (2) است و در گروه کشاورزان Future Farmers of Yorkshire group فعالیت می کند ، جایی که به تازگی به معرفی و ارایه کسب و کار شان در Dungworth اقدام کرده است.

این گروه ( Future Farmers of Yorkshire ) توسط انجمن کشاورزی یورکشایر ( YAS : Yorkshire Agricultural Society ) تاسیس شده است که از کشاورزان جوان، دامپزشکان و حامیان صنعت حمایت می کند.

وی همچنین عضو شورای YAS است ، در حالی که در سال گذشته، توانست تا جایزه ملی غذای 2016 BBC 2016 national Future Food Award ) برای ارایه شیر به دست آورد.

اما به گفته وی ورود کشاورزان جوان به این حرفه دشوار است، به ویژه برای ایجاد برند تجاری. همچنین ، این کشاورز نسل سوم و بچه های برادرش که نسل چهارم خانواده هستند، امیدوارند تا فعالیت خانواده و برند " Our Cow Molly " را ادامه دهند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- سازمان پیشرو توزیع مواد غذایی پایدار و کشاورزی است. همچنین با کشاورزان، صنایع غذایی، دانشمندان و مصرف کنندگان در زمینه فعال کردن کشاورزی پایدار در جوامع محلی کار می کند. در Warwickshire انگلستان قرار دارد.

2- Sheffield NFU (National Farmers' Union)

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید