Iranian Agriculture News Agency

خرید 152 هزار تن گندم نان از کشاورزان ایلامی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و دانه‌های روغنی در سطح استان ایلام تاکنون 152 هزار تن گندم نانی مازاد بر نیاز کشاورزان استان در مناطق گرمسیری شهرستان‌های دهلران، مهران، دره‌شهر، آبدانان و بدره خریداری شده است.

خرید 152 هزار تن گندم نان از کشاورزان ایلامی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و دانه‌های روغنی در سطح استان ایلام تاکنون 152 هزار تن گندم نانی مازاد بر نیاز کشاورزان استان در مناطق گرمسیری شهرستان‌های دهلران، مهران، دره‌شهر، آبدانان و بدره خریداری شده است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، محمد علی اقدسی افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل خرید مقدار 200 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شود .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان بیان کرد: در سال جاری همچنین بیش از 6 هزار تن محصول دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است که نسبت به سال قبل سه برابر افزایش نشان می دهد .

وی در پایان افزود: همچنین در این فصل تعداد 350 دستگاه کمباین عملیات برداشت غلات و دانه های روغنی را در سطح استان انجام می دهند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید