Iranian Agriculture News Agency

گزارش تصویری

برندگان مسابقه عکس OIE 2017 شناخته شدند/ هنرمندان ایرانی در میان برندگان

از آنجا که هنر عکاسی به عنوان یکی از هنرهای کارآمد می تواند بخشی از ابعاد ناشناخته فعالان عرصه حفاظت از سلامت حیوانات را به خوبی بازنمایی نماید، سازمان بهداشت جهانی دام OIE، با طراحی مسابقه عکاسی کوشیده تا توجه بیشتر به اقدامات و تلاش های صورت گرفته کلیه دست اندرکاران (دامپزشکان، کارشناسان بهداشت،بهره برداران و ...) در زمینه سلامت دام و بهداشت عمومی را منتشر کند که تصاویر برندگان مسابقه سال 2017 را می توانید در گزارش تصویری زیر ببینید:

برندگان مسابقه عکس OIE 2017 شناخته شدند/ هنرمندان ایرانی در میان برندگان



خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا): از آنجا که در سال های اخیر به طور فزاینده ای سلامت حیوانات در حال تبدیل شدن به موضوع مورد توجه رسانه ها است؛ کنترل پاتوژن ها، به ویژه آن هایی که مشترک انسان و دام هستند از دغدغه ها و چالش های جامعه جهانی است که با توجه به مرزهای در هم ادغام شده و با توجه زمینه های رو به رشد تجارت جهانی بسیار مهم و تاثیرگذار است. در این میان در جهان مدرن، مردم اغلب با "سلامت حیوانات" تنها از طریق کلینیک های دامپزشکی یا جراحی حیوانات آشنایی دارند. در حالی که پیشگیری،نظارت و کنترل بسیاری از بیماری ها در سراسر جهان بسیار فراتر از اقدامات صرفاً درمانی در جهت حفظ سلامت حیوانات است.
از آنجا که هنر عکاسی به عنوان یکی از هنرهای کارآمد می تواند بخشی از ابعاد ناشناخته فعالان عرصه حفاظت از سلامت حیوانات را به خوبی بازنمایی نماید، سازمان بهداشت جهانی دام OIE، با طراحی مسابقه عکاسی کوشیده تا توجه بیش تر به اقدامات و تلاش های صورت گرفته کلیه دست اندرکاران (دامپزشکان، کارشناسان بهداشت، بهره برداران و...) در زمینه سلامت دام و بهداشت عمومی را منتشر کند. که تصاویر برندگان مسابقه سال 2017 را می توانید در گزارش تصویری زیر ببینید. مسابقه ای که در آن یکی از برندگان مظفر سرمستی از کردستان است و در بخش دانشجویی نیز سید جمال امامی برگزیده شده است.
فعالیت های کلینیکی و یا جراحی چندان از اولویت های موضوعی مورد نظر هیئت داوران در این مسابقه نبوده است.




Dr Janette James
Africa Region 2017 Winne

Dr Fernando Kluwe Dias
Americas Region 2017 Winner


Dr Yadamsuren Dagvador
Asia & Pacific 2017 Winner

Dr Alfonso Ferrer Yus
Europe Region 2017 Winne


Dr Mozafar Sarmasti
Middle East Region 2017 Winner

عکاس ایرانی


بخش دانشجویی



Khaled Daamer
Africa 2017 Winner


Ginger Hobgood
Americas 2017 Winner

Christopher Ashish
Asia & Pacific 2017 Winner


Simon Halas
Europe 2017 Winne


Seyyed Jamal Emami
Middle East 2017 Winner
عکاس ایرانی
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید