Iranian Agriculture News Agency

در نشست کارگروه فنی مطالعات سازه و تأسیسات گلخانه‌ای مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی تدوین شد:

برنامه جامع بانک اطلاعات تولیدکنندگان و واردکنندگان سازه و تأسیسات گلخانه‌ای

در این نشست کلیات تدوین برنامه جامع بانک اطلاعات تولیدکنندگان و واردکنندگان سازه و تأسیسات گلخانه‌ای که در جلسات قبلی کارگروه مورد بحث کارشناسی قرار گرفته بود، نهایی و برای اجراء به معاونت باغبانی اعلام شد.

برنامه جامع بانک اطلاعات تولیدکنندگان و واردکنندگان سازه و تأسیسات گلخانه‌ای

هفدهمین نشست کارگروه فنی مطالعات سازه و تأسیسات گلخانه‌ای به منظور بررسی شیوه نامه تهیه بانک اطلاعات شرکت های تولیدکننده و واردکننده سازه و تأسیسات گلخانه ای در مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ایانا از مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، در این جلسه کلیات تدوین برنامه جامع بانک اطلاعات تولیدکنندگان و واردکنندگان سازه و تأسیسات گلخانه‌ای که در جلسات قبلی کارگروه مورد بحث کارشناسی قرار گرفته بود، نهایی و برای اجرایی شدن به معاونت باغبانی اعلام شد .

در این برنامه پیش‌بینی شده اطلاعات شرکت‌های مرتبط در چهار گروه شرکت های سازنده سازه های گلخانه‌ای، شرکت‌های سازنده تأسیسات گلخانه‌ای، شرکت‌های واردکننده سازه های گلخانه‌ای و شرکت‌های وارد کننده تأسیسات گلخانه‌ای جمع‌آوری و تحلیل شود.

گفتنی است در هفدهمین جلسه کارگروه فنی مطالعات سازه و تأسیسات گلخانه‌ای نمایندگانی از مؤسسه پژوهش های برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی، مرکز توسعه مکانیزاسیون، صندوق بیمه کشاورزی، انجمن صنفی گلخانه سازان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید