Iranian Agriculture News Agency

اگروفود حلقه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان؛

ایران مشتریان جدید پیدا می‌کند

تجار و بازرگانان ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته برای محصولات خود مشتریان جدید بین‌المللی به‌دست می‌آورند.

معاون امور نمایشگاه بین‌المللی تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حلقه‌ای بین تولیدکنندگان داخلی، خارجی و مصرف‌کنندگان است و مصرف‌کنندگان از آخرین دستاوردها در این زمینه مطلع می‌شوند.

خیرالله خادمی افزود: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اگروفود با هدف معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه غذا و توسعه صادرات غیرنفتی بازگشایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجار و بازرگانان ایرانی در این نمایشگاه به‌دنبال بازارهای جدید و بین‌المللی برای محصولات خود هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و کشورهای خارجی شرکت‌کننده آشنا می‌شوند.

خادمی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال 574 واحد تولیدی داخلی و 218 شرکت خارجی یا نمایندگان آنها شامل کشورهای آلمان، اسپانیا، اسلوونی، اتریش، امارات، ایتالیا، برزیل، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، سوئیس، عمان، فرانسه، فنلاند، کانادا، کره جنوبی، لبنان، مکزیک، هلند و هند حضور پیدا کرده‌اند.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان داخلی و خارجی در سالن‌های 6، 7، 8، 10، 11، 27، 31، 35، 38، 40 و 44 در 53 هزار مترمربع آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

خادمی در پایان تأکید کرد: بر اساس مصوبه دولت، ایران در نمایشگاه اکسپو 2012 میلان ایتالیا شرکت می‌کند و از بخش‌های خصوصی و دولتی انتظار می‌رود در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است، نمایشگاه اگروفود از تاریخ هفتم الی دهم خردادماه از ساعت 9 تا 16 در سه بخش تخصصی ایران‌فود و ایران‌فودتک و ایران‌اگرو برگزار می‌شود./

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

N-910307-02_R

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید