Iranian Agriculture News Agency

در نخستین نشست شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 96 اعلام شد:

اجرای برنامه هوشمندسازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی دو سال گذشته/ انتشار سیمای سازمان در دولت یازدهم

دکتر اسکندر زند رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به بکارگیری سامانه های الکترونیکی در این سازمان گفت: هدف از بکارگیری سامانه ها، ایجاد سازمانی هوشمند متناسب با دوران پیشرفت الکترونیک است. سازمان از سال 2015 به بعد وارد انقلاب صنعتی چهارم که همان دوران هوشمند سازی است، شده است.

اجرای برنامه هوشمندسازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی دو سال گذشته/ انتشار سیمای سازمان در دولت یازدهم

نخستین نشست شورای تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 96 با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رؤسای موسسه های تحقیقاتی, معاونان و مدیران ستادی سازمان در سالن اندیشه این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر اسکندر زند رئیس این سازمان در نخستین نشست شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: گزارش عملکرد سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در چهارسال گذشته به صورت مجلدی با نام " سیمای سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در دولت یازدهم" به چاپ رسیده و در آن بارزترین فعالیت های شاخص سازمان ارائه شده است.

وی با اشاره به بکارگیری سامانه های الکترونیکی در سازمان بیان داشت: هدف از بکارگیری سامانه ها، ایجاد سازمانی هوشمند متناسب با دوران پیشرفت الکترونیک است. سازمان از سال 2015 به بعد وارد انقلاب صنعتی چهارم که همان دوران هوشمند سازی است، شده است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: برنامه هوشمند سازی سازمان ظرف دو سال آماده شد و امید است تمام برنامه های شاخص از طریق سامانه ها در اختیار کارشناسان قرار گیرد و همکاران بتوانند به صورت مستقیم از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل اطلاعات کنند.

زند با اشاره به هفت حوزه کاری سازمان گزارشی از فعالیت های شاخص تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، حفظ ذخائر ژنتیکی، نظارت و تولید ارائه داد.

در ادامه این نشست، رؤسای موسسه های تحقیقاتی هریک با مروری بر مهم ترین اخبار و رویدادهای مؤسسه های تحقیقاتی نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید