Iranian Agriculture News Agency

همه خوبا


شرق ، پوریا عالمی

- مسعود میرکاظمی؛ چهار سال وزیر بازرگانی محمود احمدی‌نژاد بود که مجوز صادرات شکر را صادر کرد و قانون بودجه سال ٨٥ و ٨٦ را عملا اجرا نکرد و کشاورزی هوا شد. دو سال وزیر نفت محمود احمدی‌نژاد بوده است. او در دوره وزارت نفتش ٢٥٠ مدیر ارشد و کارشناس نفتی را خانه‌نشین کرد و در دوره او بنزین تبدیل به دوشاب شد. رأی مردم را در انتخابات مجلس دهم به دست نیاورد.

- علی نیکزاد؛ وزیر مسکن و سرپرست وزارت راه محمود احمدی‌نژاد.
- علیرضا زاکانی؛ عضو جمنا و نماینده سابق مجلس و رئیس کمیسیون رسیدگی به آثار برجام و حامی محمود احمدی‌نژاد در مجلس (دوبار در انتخابات ریاست‌جموری - ٩٢ و ٩٦ - ثبت‌نام کرد و هر دوبار هم ردصلاحیت شد).
- صولت مرتضوی؛ شهردار فعلی مشهد، استاندار خراسان‌جنوبی و معاون وزیر کشور محمود احمدی‌نژاد، رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در دوره دوم ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد.
- فرهاد رهبر؛ رئیس سازمان برنامه‌وبودجه دولت محمود احمدی‌نژاد، از عجایب روزگار اینکه معاون وزیر اطلاعات خاتمی بوده و بعد رئیس دانشگاه در دوره احمدی‌نژاد شده که با حکم خود محمود احمدی‌نژاد هم از کار برکنار شد، مشاور اقتصادی آستان قدس رضوی در دوره ابراهیم رئیسی.
- حاجی‌بابایی؛ وزیر آموزش‌وپرورش محمود احمدی‌نژاد، در دوران وزارت او در فاصله دوماه یک اتوبوس راهیان نور تصادف کرد و ٢٢ دانش‌آموز کشته و ١٤ دانش‌آموز زخمی شدند، همچنین حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد اتفاق افتاد. خوشبختانه او هرگز از وزارت آموزش‌وپرورش استعفا نداد.
- مرضیه وحیددستجردی؛ وزیر بهداشت محمود احمدی‌نژاد، از مطرح‌کنندگان طرح تفکیک جنسیتی در بیمارستان‌ها، مخالف پیوستن ایران به کنوانسیون ازبین‌بردن هرگونه تبعیض علیه زنان.
بیخ قضیه
به ما از بچگی یاد دادند اگر خواستی کسی را بشناسی، رفقایش را ببین. این رفقایی هم که در بالا دیدید، الان در فهرست حامیان رسمی کاندیداهای اصولگرایان هستند. موفق باشید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید