Iranian Agriculture News Agency

اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند در ایرلند شمالی برگزار می‌کند

رقابت مدارس در زمینه افزایش آگاهی درباره کشاورزی/ این رقابت‌ها با شرکت مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی انجام می‌شود

اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند رقابت 2017 مدارس، با همکاری Bank of Ireland Open Farm Weekend و ASDA. سوپرمارکت انگلیسی که مقر آن در لیدز، غرب یورکشایر است برگزار می‌کند.

رقابت مدارس در زمینه افزایش آگاهی درباره کشاورزی/ این رقابت‌ها با شرکت مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی انجام می‌شود

اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند رقابت 2017 مدارس، با همکاری Bank of Ireland Open Farm Weekend و ASDA. سوپرمارکت انگلیسی، که مقر آن در لیدز، غرب یورکشایر است، برگزار می کند.

به گزارش ایانا از وب سایت agriland ، رقابت امسال با شرکت مهدهای کودک و مدارس ابتدایی در منطقه ایرلند شمالی برگزار می شود، موضوع امسال برپایه "تغذیه سالم، مواد غذایی محلی" استوار است. همچنین ASDA ، اسپانسر این رقابت، جوایز برندگان این رقابت را تامین می کند.

جو مک دونالد، مدیر ارشد ASDA در ایرلند شمالی در امور شرکت ها گفت: "این یک ابتکار بزرگ است که ASDA NI با افتخار از آن حمایت می کند. تیم ما از افرادی تشکیل شده است که با صرف زمان در زمینه افزایش مدارس درباره ارتباط میان کشاورزی، تولیدات محلی و مواد غذایی که در فروشگاه ها به فروش می رسد، فعالیت کرده اند."

به گفته رئیس اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند، بارکلی بل، این یک فرصت هیجان انگیز برای مدارس در سراسر ایرلند شمالی است که نه تنها روی مواد غذایی سالم بلکه روی محصولات محلی فصلی متمرکز شوند.

وی گفت: "رقابت دانش آموزان مدارس را درباره کشاورزی و انجام فعالیت های دشوار برای تولید مواد غذایی خوب، به اندیشیدن وا می دارد. این برنامه ششمین سال است که برگزار می شود و به مدارس در زمینه آموزش دانش آموزان در مورد مفهوم " از مزرعه به سفره" کمک می کند."

رئیس اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند افزود: "این رقابت برای دانش آموزان دانش بیشتری درباره محصولات فصلی و چگونه تولید آن به همراه می آورد."

همچننین وی بر اهمیت حمایت از تولید کنندگان محلی به نفع اقتصاد روستایی و ایرلند شمالی تاکید کرد.

بل گفت: " اتحادیه کشاورزان اولستر ایرلند هر سال تلاش می کند تا مدارس و معلمان را برای شرکت در یک رقابت ارزشمند تشویق کند تا این رویداد بتواند با رقابت کردن مدارس بر روی دانش آموزان تاثیر بگذارد."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید