Iranian Agriculture News Agency

نسخه جدید فصلنامه "بیمه و کشاورزی" درآستانه سال 96 منتشر شد

نسخه جدید فصلنامه تخصصی صندووق بیمه کشاورزی به نام "بیمه و کشاورزی" در آستانه سال 1396 خورشیدی منتشر و توزیع شد.

نسخه جدید فصلنامه "بیمه و کشاورزی" درآستانه سال 96 منتشر شد


نسخه جدید فصلنامه تخصصی صندووق بیمه کشاورزی به نام "بیمه و کشاورزی" در آستانه سال 1396 خورشیدی منتشر و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در این نسخه که به صورت 2 شماره پیاپی 49 و 50 منتشر شده است، پس از پیام محمد ابراهیم حسن نژاد، قائم مقام و عضو هیات مدیره صندوق بیمه که در آن با تاکید براهمیت جایگاه و نقش بیمه کشاورزی در اقتصاد ملی، پیشنهاداتی ارائه شده است، در بخش گشت و گذاری در قلمرو بیمه کشاورزی ایران به بررسی مهم ترین و راهبردی ترین مطالب و گزارش های خبری و اطلاع رسانی پیرامون حوزه بیمه کشاورزی در ماه های پایانی سال پرداخته شده است.

از نکات قابل توجه در شماره جدید فصلنامه که در راستای رویکرد جدید مدیران صندوق بیمه و دست اندرکاران فصلنامه محقق شده است، انجام 3 گفت و گوی رودررو با مدیران ستادی این صندوق است که به گفته حسین رسول اف سردبیر نشریه در طول دوران 13 ساله انتشار آن بی سابقه بوده است.

در بخش تازه های جهان بیمه و کشاورزی، نوشتارهای سودمندی در این حوزه از جمله متن گزارش پژوهشی جامع مجمع جهانی اقتصاد پیرامون پیش بینی و برآورد ریسک ها و بلاهای طبیعی و کشاورزی پیش روی کشورهای جهان در سال 2017 میلادی ارائه شده است.

همچنین در شماره جدید فصلنامه بیمه و کشاورزی پس از اینکه در بخش سوم فصلنامه 5 مقاله پژوهشی و تحلیلی منتشر شده است، در بخش چهارم به چند رویداد مرتبط با یاران صندوق بیمه از جمله جشنوراه داستان نویسی بیمه کشاورزی با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین یکی از همکاران نوآور عضو صندوق پرداخته شده است.

لازم به ذکر است طرح روی جلد این شماره فصلنامه نیز اختصاص دارد به گرفتاری شدید صنعت مرغداری کشورمان که یا میلون ها قطعه طیور درگیر بیماری آنفلوآنزا شده اند و یا مدیران فارم های مبتلا نشده دراسترس ابتلای مرغ های خود به این بیماری خانمان سوز صنعت طیور است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید