Iranian Agriculture News Agency

"سانازسانیا "با شیرینی های ویژه نوروزی منتشر شد

"سانازسانیا "با شیرینی های ویژه نوروزی منتشر شد

"سانازسانیا" با محوریت شیرینی های ویژه نوروز به استقبال بهار 96 رفته است تا برای بازار داغ میهمانی های نوروزی که سوروسات میهمانی ها رنگ و لعاب بیش تری دارد و درمیهمانی ها فقط به پذیرایی با میوه و شیرینی بسنده نمی شود، دستور تهیه انواع شیرینی ها را آموزش دهد تا خوانندگان آن، با دستپخت خودشان پذیرای میهمانان نوروزی شوند.

به گزارش خبرنگار ایانا، در این شماره ماهنامه "سانازسانیا"، پیشنهادهای متنوعی شامل دستور تهیه انواع اسلایس با طعم های متنوع و اکلرهایی با مزه های به یادماندنی ارائه شده است. ازانواع رولت های وسوسه انگیز که در قالب پرونده به طرز پخت رولت های ویژه به شکل قلب یا رنگین کمان اشاره شده است گرفته تا شیرینی های سنتی مانند پسته ای، بادامی، گردویی و... که پای ثابت بیشتر پذیرایی های نوروزی ما ایرانیان بوده وهست.

البته در سرمقاله آن نیز ساناز شریفی، سردبیر ماهنامه در نثری با حال و هوای نوروزی، "صدای پای شکوفه ها را در رگ های زمین شنیده " و در بخشی از آن نیز به سفره هفت سین گریزی زده و در مزاحی شیرین با خوانندگان پرطرفدارش، در کنار یاد کردن ازهفت سین نوروز، نام نشریه را نیز به استناد سین آغازین آن، در فهرست سین ها منظور کرده و سانازسانیا را سین هشتم علاقه مندان این نشریه برشمرده است که یک صد و هفتمین شماره آن به مدیرمسوولی ساناز مینایی، روی پیشخوان کیوسک های سراسر کشور قرار گرفته است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید