Iranian Agriculture News Agency

با حضور 45 نفر از زنان روستایی صورت گرفت:

افتتاح صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان انار

مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان بیاض شهرستان انار گفت: در جلسه تشکیل صندوق، اهداف صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی شامل ایجاد انگیزه در زنان روستایی برای سرمایه‌گذاری و پس انداز، آشنایی زنان روستایی با یکدیگر و انجام فعالیت های مشارکتی و درآمد‌زا به خصوص برای افراد کم درآمد و بی سواد مطرح شد.

افتتاح صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان انار

صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دهستان بیاض شهرستان انار پس از طی مراحل توجیهی برای زنان روستایی و همکاری مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، منصوره کاشف با بیان این مطلب گفت: نخستین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دهستان بیاض افتتاح و شروع به کار کرد.

وی افزود: جلسه آموزشی پیرامون صندوق اعتبارات در روستای بیاض تشکیل شد و با توجه به فراهم بودن کلیه شرایط و برگزاری چندین جلسه توجیهی در دوره های گذشته و تعاملات صورت گرفته با مدیریت ترویج استان کرمان، نخستین صندوق اعتبارات خرد این دهستان با حضور 45 نفر از زنان روستایی و در محل مرکز خدمات جهاد کشاورزی بیاض تشکیل شد .

مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان بیاض شهرستان انار گفت: در جلسه تشکیل صندوق، اهداف صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی شامل ایجاد انگیزه در زنان روستایی برای سرمایه‌گذاری و پس انداز، آشنایی زنان روستایی با یکدیگر و انجام فعالیت های مشارکتی و درآمد‌زا به خصوص برای افراد کم درآمد و بی سواد مطرح و بیان شد این صندوق حتی نسبت به بانک های قرض الحسنه برای زنان روستایی از لحاظ طی کردن مراحل اداری و بانکی نیز برتری دارد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید