Iranian Agriculture News Agency

با هدف ساماندهی نظام خرده مالکی باغداران پسته صورت گرفت:

رونمایی از طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی استان کرمان

طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی با هدف ساماندهی نظام خرده مالکی باغداران پسته در موتور پمپ های تحت پوشش، بکارگیری اصول فنی اصلاح و تغذیه در باغات تحت پوشش، ساماندهی راه‌کارهای پیشگیری و مبارزه با تنش های محیطی، ارتقاء ضریب مکانیزاسیون در باغات تحت پوشش و بهبود مصرف بهینه آب در باغات و مزارع استان کرمان اجراء می شود.

رونمایی از طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی استان کرمان

از طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی استان کرمان با حضور استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی با هدف ساماندهی نظام خرده مالکی باغداران پسته در موتور پمپ های تحت پوشش، بکارگیری اصول فنی اصلاح و تغذیه در باغات تحت پوشش با هدف ارتقاء عملکرد کمی و کیفی، ساماندهی راه‌کارهای پیشگیری و مبارزه با تنش های محیطی (سرمازدگی و...)، ارتقاء ضریب مکانیزاسیون در باغات تحت پوشش و بهبود مصرف بهینه آب با اجرای سیستم های آبیاری نوین در باغات و مزارع استان کرمان اجرا می شود .

در مراسم رونمایی از طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی استان کرمان استاندار کرمان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید