Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل امور عشایراستان اردبیل خبر داد:

پرداخت 1.2 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر اردبیل / توزیع 3600 تن آرد و 1500 تن جو

مدیر کل امور عشایراستان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام در اختیار عشایر قرار داده شده است که امیدواریم با حل مشکل سند مالکیت و وثیقه در بانک ها در سال های آتی بتوانیم اعطای این تسهیلات را با بهره کم بیش از پیش عملی کنیم.

پرداخت 1.2 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر اردبیل / توزیع 3600 تن آرد و 1500 تن جو

مدیر کل امور عشایراستان اردبیل از پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام به عشایر این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، قادر هنرمند در جلسه شورای هماهنگی مدیران جهاد کشاورزی استان با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم ترین برنامه های دست اندرکاران امور عشایری استان این است که آرد و نهاده های دامی _ که مهم ترین فاکتور در زندگی عشایری است _ به سهولت در اختیار این تولید کنندگان قرار دهند.

وی با اشاره به تأمین آب آشامیدنی این قشر زحمتکش افزود: تعداد 480 سرویس آبرسانی را تاکنون از ابتدای سال جاری برای این عزیزان انجام دادیم تا مشکلی در خصوص تأمین آب شرب و بهداشت خانوار نداشته باشند. این مهم با جدیت و اهتمام بیشتری صورت می گیرد تا به همین رویه این عزیزان در سال های آتی نیز از این لحاظ با هیچ مشکلی رو به رو نشوند.

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل یادآور شد: برای اینکه حرکت کوچ عشایر با سهولت و در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و با کوچ عشایر در جاده ها و بزرگراه ها شاهد حوادث ناگوار از جمله تصادف و تلف شدن دام و صدمات جانی برای این عزیزان نباشیم، 500 سرویس ایاب و ذهاب برای احشام و کوچ صورت گرفته است که امیدواریم این خدمات در سال های آتی سیر صعودی به خود بگیرد.

هنرمند با اشاره به تأمین مایحتاج صروری و دیگر تسهیلات لازم برای عشایر استان افزود: تا کنون سه هزار و 600 تن آرد در بین عشایر توزیع شده و برای تأمین غذای احشام نیز یک هزار و 500 تن جو د ر اخیتارشان قرار گرفته است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اعطای تسهیلات به عشایر خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام در اختیار این قشر قرار داده شده است که امیدواریم با حل مشکل سند مالکیت و وثیقه در بانک ها در سال های آتی بتوانیم اعطای این تسهیلات را با بهره کم بیش از پیش عملی کنیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید