Iranian Agriculture News Agency

بازدید فعالان بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان از ارومیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در این نشست ها در زمینه توسعه همکاری های تجاری و کشاورزی و همچنین توسعه صادرات محصولات کشاورزی و تکنولوزی های نوین و دانش فنی و مهندسی و همکاری در بخش های کشت فراسرزمینی با تجار بازرگانی و فعالان بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان تبادل نظر شد .

بازدید فعالان بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان از ارومیه

هیأتی ازمسئولان جمهوری آذربایجان متشکل از تجار و نمایندگان بخش کشاورزی به منظور توسعه همکاری های مشترک اقتصادی و تجاری از استان آذربایجان غربی بازدید کردند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده رئیس این سازمان با بیان این مطلب گفت: بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان، واحدهای نمونه تولیدات محصولات کشاورزی و صنعتی از جمله شرکت کشت بافت رویان پژوهش و تراکتور سازی ارومیه از برنامه های سفر این هیئت تجاری به استان بود .

وی افزود: نشست مشترک با فعالان اقتصادی و کشاورزی و بازرگانی و دیدار و گفتگو دراستای توسعه همکاری های مشترک کشاورزی و تجاری نیز از دیگر برنامه های این سفر به شمار می رفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این نشست ها در زمینه توسعه همکاری های تجاری و کشاورزی و همچنین توسعه صادرات محصولات کشاورزی و تکنولوزی های نوین و دانش فنی و مهندسی و همکاری در بخش های کشت فراسرزمینی با تجار بازرگانی و فعالان بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان تبادل نظر شد .

گفتنی است با توجه به سفر اخیر استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی به جمهوری آذربایجان به منظور توسعه همکاری های مشترک اقتصادی، تجاری و بازرگانی، هیأتی از مسئولان جمهوری آذربایجان متشکل از تجار و نمایندگان بخش کشاورزی به همراه سفیر ایران در آذربایجان به استان سفر می کنند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید