Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اعلام کرد:

افزایش 10 برابری اعتبارات اجرای سیستم های آبیاری نوین در سال 96

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: در سال جاری اعتبار اجرای سیستم های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی در سطح کشور 240 میلیارد تومان بوده که در سال 96 با افزایش 10 برابری به دو هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافته است.

افزایش 10 برابری اعتبارات اجرای سیستم های آبیاری نوین در سال 96

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از افزایش 10 برابری اعتبارات اجرای سیستم های آبیاری در کشور در سال 96 خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار در جلسه ای که به منظور استفاده حداکثری از اعتبارات صندوق توسعه ملی در این سازمان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری اعتبار اجرای سیستم های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی در سطح کشور 240 میلیارد تومان بوده که در سال 96 با افزایش 10 برابری به دو هزار و 300 میلیارد تومان افزایش یافته است .

وی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی فرصت خوبی برای توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی در استان است، گفت: در همین راستا در سال جاری شش هزار و 255 هکتار تعهد استان لرستان برای اجرای سیستم های نوین آبیاری بوده است که تاکنون پنج هزار و 840 هکتار اجراء و در حال اجراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پایان گفت: تاکنون 27 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی جذب اعتبار داشته ایم که نسبت به سال گذشته حدود پنج برابر است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید