Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان اعلام کرد:

اجرای طرح ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: سال گذشته نیز استان همدان نسبت به سایر استان‌ها عملکرد موفقی در تنظیم بازار میوه شب عید داشت که باعث شد به‌عنوان استان برتر معرفی شود، امسال نیز با همت شبکه تعاون روستایی و خریداری میوه با کیفیت به دنبال جلب رضایت مردم و همچنین تنظیم بازار میوه هستیم.

اجرای طرح ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: در تأمین میوه شب عید استان همدان نگرانی وجود ندارد.

رضا قیاسی طی بازدید از مراحل ذخیره‌سازی میوه طرح تنظیم بازار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا افزود: طرح ذخیره‌سازی میوه برای تنظیم بازار شب عید در این استان آغاز شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: در این طرح سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید از استان‌های تولیدکننده خریداری شده و در حال حمل به استان همدان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان ادامه داد: سال گذشته نیز استان همدان نسبت به سایر استان‌ها عملکرد موفقی در تنظیم بازار میوه شب عید داشت که سبب شد به‌عنوان استان برتر معرفی شود، امسال نیز با همت شبکه تعاون روستایی و خریداری میوه با کیفیت به‌دنبال جلب رضایت مردم و همچنین تنظیم بازار میوه هستیم.

قیاسی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح هدف تأمین میوه مورد نیاز مردم نیست؛ زیرا این اقدام توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد، هدف از اجرای این طرح تنظیم بازار است تا دلالان و افراد سودجو با بالا بردن قیمت‌ها حقوق مصرف‌کننده را ضایع نکنند./

H-951202-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید