Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اعلام کرد:

برنامه ریزی برای توزیع مناسب کالاهای اساسی در ایام عید در کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: خرید و ذخیره سازی میوه شب عید آغاز و به موقع توزیع می شود.برای تأمین گوشت قرمز مورد نیاز بازار، دام به اندازه کافی وجود دارد و علاوه برآن، هم بخش خصوصی و هم اداره کل پشتیبانی امور دام به توزیع گوشت سرد متناسب با نیاز بازار اقدام می کنند.

برنامه ریزی برای توزیع مناسب کالاهای اساسی در ایام عید در کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از برنامه ریزی مناسب برای توزیع مناسب کالاهای اساسی در ایام عید در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، عباس سعیدی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اعلام این مطلب افزود: در زمینه تأمین گوشت مرغ با افزایش جوجه ریزی به اندازه کافی، مرغ گرم در زمان لازم به اندازه کافی وجود داشته و اداره کل پشتیبانی امور دام استان نیز مرغ منجمد مناسب ذخیره سازی کرده است که در صورت لزوم به بازار تزریق می کند.

وی گفت: برای تأمین گوشت قرمز مورد نیاز بازار، دام به اندازه کافی وجود دارد و علاوه برآن، هم بخش خصوصی و هم اداره کل پشتیبانی امور دام به توزیع گوشت سرد متناسب با نیاز بازار اقدام می کنند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان یادآور شد: برای تنظیم بازار برنج و شکر مقادیر قابل توجهی به استان تخصیص یافته است که به متقاضیان حواله خرید داده می شود .

سعیدی در پایان خاطرنشان ساخت: خرید و ذخیره سازی میوه شب عید آغاز و به موقع توزیع می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید