Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه فجر صورت گرفت:

بهره‌برداری از 2 طرح پرورش مرغ گوشتی در اسلام آبادغرب با اعتبار 12.3 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان توسعه مرغداری‌هاست و با توسعه طرح‌های مرغداری زمینه برای اشتغال‌زایی جوانان فراهم می‌شود.

بهره‌برداری از 2 طرح پرورش مرغ گوشتی در اسلام آبادغرب با اعتبار 12.3 میلیارد ریال

دو طرح پرورش مرغ گوشتی در روستای برف آباد شهرستان اسلام آباد غرب با حضور استاندار کرمانشاه به همراه معاونان وی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استان و مسئولان محلی همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، خسرو شهبازی رئیس این سازمان در حاشیه این طرح کل سرمایه‌گذاری مرغداری 20 هزار قطعه‌ای اسلام آبادغرب را شش میلیارد و 300 میلیون ریال بیان کرد و گفت: برای راه‌اندازی طرح سه میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و سه میلیارد ریال نیز سهم آورده مجری طرح است.

وی افزود: با اجرای این طرح برای پنج نفر اشتغال زایی شده است .

افتتاح طرح مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه‌ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح با اشاره به اینکه کل سرمایه‌گذاری طرح پرورش مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‌ای اسلام آبادغرب شش میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری این طرح با هزینه کرد مجری طرح انجام شده و وی از تسهیلات استفاده نکرده است .

شهبازی تصریح کرد: اشتغال زایی این طرح شش نفر است که در حال حاضر ظرفیت آن 20 هزار قطعه بوده و 10 هزار قطعه دیگر نیز در دست اجراست.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان توسعه مرغداری‌هاست، گفت: با توسعه طرح‌های مرغداری زمینه برای اشتغال‌زایی جوانان فراهم می‌شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید