Iranian Agriculture News Agency

در دهه فجر صورت می گیرد:

افتتاح 67 پروژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 40.6 میلیارد تومان/ افتتاح مجتمع پرورش ماهی 100 تنی چنار برم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغلب این طرح‌ها در راستای توسعه باغات اجرا شده‌ است و طرح 500 هکتاری دمچنار از جمله طرح‌های مهم توسعه باغات کشاورزی به شمار می‌رود که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

افتتاح 67 پروژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 40.6 میلیارد تومان/ افتتاح مجتمع پرورش ماهی 100 تنی چنار برم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 60 پروژه مهم در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه دیگر در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی در نشستی خبری با اهالی رسانه، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، به تعداد طرح‌های آماده افتتاح در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: 60 پروژه افتتاحی ویژه ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که در این ایام افتتاح خواهند شد.

وی اعتبار هزینه شده برای تکمیل این طرح‌ها را 40 میلیارد و 685 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: افتتاح و راه‌اندازی این طرح‌ها برای 514 نفر اشغالزایی ایجاد خواهد کرد .

وی کلنگ‌زنی برخی طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی را از دیگر برنامه‌های مهم و ویژه دهه فجر بیان کرد و گفت: حدود هفت پروژه با اعتبار پنج میلیارد و 170 میلیون تومان در این استان کلنگ‌زنی خواهند شد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اغلب این طرح‌ها در راستای توسعه باغات اجرا شده‌ است، گفت: طرح 500 هکتاری دمچنار از جمله طرح‌های مهم توسعه باغات کشاورزی به شمار می رود که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد .

گوهرگانی پروژه آبیاری نوین دشت امامزاده جعفر(ع) را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهم افتتاحی دهه فجر امسال عنوان کرد و بیان داشت: فاز اول این طرح به مساحت یک هزار 357 هکتار آماده افتتاح است .

وی تصریح کرد: کل طرح سه هزار و 500 هکتار است که فاز اول در حال حاضر تکمیل و برای افتتاح در دهه فجر آماده شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح مجتمع پرورش ماهی 100 تنی چنار برم را از دیگر پروژه‌های مهم و ویژه در ایام‌الله دهه فجر بیان کرد و یادآور شد: این مجتمع با نام شهدای کشاورزی در این ایام با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید