Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از 428 طرح عمرانی و کشاورزی در قزوین با اعتبار 558.5 میلیارد ریال

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: این طرح‌ها شامل 63 طرح جهاد کشاورزی و 365 طرح دهیاری‌ها است.

بهره‌برداری از 428 طرح عمرانی و کشاورزی در قزوین با اعتبار 558.5 میلیارد ریال

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: همزمان با دهه فجر 428 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در روستاهای استان افتتاح و به بهره برداری می رسد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمود گروسی با بیان این مطلب افزود: این طرح ها شامل 63 طرح جهاد کشاورزی و 365 طرح دهیاری ها است .

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها 558 میلیارد و 527 میلیون و 380 هزار ریال هزینه شده است .

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین تشکیل کمیته دهه فجر روستایی و عشایری در استان و شهرستان های تابعه، برگزاری مسابقات قرآن روستایی ویژه برادران و خواهران، برنامه ریزی برای نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس روستایی استان همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و نواختن زنگ در شش روستا به صورت نمادین با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، برگزاری مراسم میهمانی لاله ها از طریق بنیاد شهید و در شش روستا به صورت نمادین، برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در تمام روستاها را از برنامه های دهه مبارک فجر برشمرد .

گروسی دیدار اعضاء کمیته روستایی با ائمه جمعه در استان و شهرستان ها، دیداربا خانواده معظم شهداء روستایی، برگزاری یادواره شهداء روستایی در ایام ا... دهه مبارکه فجر و نشست های بصیرتی در پایگاه های روستایی، برگزاری نشست های تبیین اصول و مبانی انقلاب در روستاها را از دیگر برنامه های این دهه اعلام کرد .

این مقام مسئول ارائه خدمات رایگان از طریق دانشگاه علوم پزشکی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی از طریق اداره کل دامپزشکی استان، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس و پایگاه های روستایی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، برگزاری مسابقه دل نوشته یک روستایی با مقام معظم رهبری(مدظله)، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی، برگزاری مراسم تجلیل از تعاونی های برتر روستایی فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی و هماهنگی و اطلاع رسانی برای اجرای برنامه بانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از طریق دهیاری ها و شرکت روستاییان در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن را از دیگر برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید