Iranian Agriculture News Agency

همزمان با عملیات خرید صورت گرفت:

پرداخت 80 درصد مطالبات ذرت‌کاران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 9 میلیارد و 950 میلیون تومان بابت خرید ذرت به کشاورزان ذرت‌کار این استان پرداخت شده است که هفت میلیارد تومان آن از طریق بورس و مابقی از سهم دولت پرداخت شده است.

پرداخت 80 درصد مطالبات ذرت‌کاران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد از تسویه حساب 80 درصدی این شرکت با ذرت‌کاران، همزمان با عملیات خرید خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، علی لاهوتی با اعلام این مطلب گفت: همه تولیدات ذرت این استان که عمدتاً در شهرستان‌های باشت و گچساران و بخشی هم در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده بوده است، از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده است .

وی با بیان اینکه 12 هزار و 400 تن ذرت تا روز پنجم بهمن از کشاورزان خریداری شده است، افزود: امسال عملیات برداشت زودتر آغاز شده و پرداخت مطالبات هم سریعتر بوده به طوری که اکنون که عملیات خرید در جریان است، بیش از 80 درصد مطالبات پرداخت شده است و این موضوع یک رضایت نسبی را در بین کشاورزان به وجود آورده است .

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تاکنون 9 میلیارد و 950 میلیون تومان بابت خرید ذرت به کشاورزان ذرت‌کار این استان پرداخت شده است که حدود هفت میلیارد تومان آن از طریق بورس و مابقی از سهم دولت پرداخت شده است .

لاهوتی میزان فروش محصول ذرت استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق بورس را 11 هزار و 415 تن اعلام کرد و تصریح کرد: یک‌هزار و 150 تن از این محصول توسط بخش خصوصی خریداری شده است .

وی با اشاره به ذخیره استراتژیک محصول ذرت در استان ادامه داد: از میزان ذرت خریداری شده، چهار هزار تن در استان ذخیره شده و مابقی به استان‌های سمنان و مرکزی صادر شده است .

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کیفیت کم‌نظیر ذرت تولیدی در استان خاطرنشان ساخت: خرید این محصول با کیفیت تا چند روز آینده ادامه دارد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید