Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در گفت‌وگو با ایانا خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره اعطاء تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در یزد نیمه نخست اسفند

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد یادآور شد: در بررسی از واحدهای کشاورزی به وضعیت محیط کار، نحوه فعالیت، نوع محصول، بسته‌بندی، سیستم صدای مشتری، وب‌سایت و... توجه می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره اعطاء تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در یزد نیمه نخست اسفند

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در گفت‌وگو با ایانا از برگزاری چهارمین جشنواره اعطاء تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در این استان خبر داد.

علی بخشایش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با بیان این مطلب گفت: برگزار کننده این جشنواره سازمان صنعت و معدن استان است و سازمان جهاد کشاورزی استان همراه با دیگر دستگاه‌های مسئول، به‌منظور راستی‌آزمایی و همچنین شرکت در جلسات متعدد در این راستا حضور فعال و مستمر در چهار سال گذشته داشته است.

وی بیان کرد: این جشواره دارای کمیته اجرایی، نظارت، پشتیبانی و فنی است و سازمان جهاد کشاورزی استان در کمیته فنی بر اساس شاخص‌های مورد نظر واحدهایی که در حوزه مواد غذایی و کشاورزی در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند، مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد افزود: در بررسی از واحدهای کشاورزی به وضعیت محیط کار، نحوه فعالیت، نوع محصول، بسته‌بندی، سیستم صدای مشتری، وب‌سایت و... توجه می‌شود.

بخشایش با بیان اینکه مدیران جشنواره به بررسی کارشناسی سازمان جهاد کشاورزی استان همواره توجه می‌کنند، ادامه داد: شرکت‌هایی که مفتخر به دریافت تندیس جشنواره می‌شوند، در جهت حفظ حقوق مصرف‌کنندگان تلاش وافر کرده، این فعالیت را به‌عنوان هدف اصلی که جلب رضایت مشتریان است، ادامه می‌دهند.

وی در پایان از تمامی شخصیت‌ها اعم از حقیقی و حقوقی فعال در بخش کشاورزی درخواست کرد با توجه به زحماتی که تولیدکنندگان عرصه کشاورزی برای تولید محصولات با کیفیت و سالم می‌کشند، این تلاش‌ها را در چنین موقعیت‌هایی متبلور کرده، در این جشنواره مشارکت کنند./

A-951029-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید