Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

سفر قائم مقام و معاون وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هدف از این سفر نشست مشترک با باغداران خسارت دیده مشکین شهر و کشاورزان پارس آباد، بازدید از دوره آموزش ملی و پایلوت کشوری و عملیات اجرایی ناحیه 1 و 2 و 3 عمرانی اراضی پایاب سد خدا آفرین است.

سفر قائم مقام و معاون وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از سفر قائم مقام و معاون وزیر جهاد کشاورزی به این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، عدیل سروی با اعلام این خبر افزود: خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی بعد از ظهر امروز (سه شنبه 28 دیماه 95) وارد استان اردبیل شدند.

وی هدف از این سفر را نشست مشترک با باغداران خسارت دیده مشکین شهر و کشاورزان پارس آباد و نیز بازدید از دوره آموزش ملی و پایلوت کشوری برشمرد و افزود: 256 نفر از کارشناسان جدیدالاستخدام استان در نخستین دوره آموزش ملی در مرکز آموزش پردیس مغان تحت آموزش های تخصصی و عملی قرار دارند که نظارت بر نحوه آموزش های تخصصی این نیروها می تواند در آینده زمینه ساز رشد و ترقی بخش کشاورزی استان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بازدید از عملیات اجرایی ناحیه 1 و 2 و 3 عمرانی اراضی پایاب سد خدا آفرین از دیگر اهداف بازدید هیأت عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود که طی آن از وضعیت اجرایی مگاپروژه سد خدا آفرین نیز بازدید کرده، از نزدیک با نحوه فعالیت کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشوز آشنا خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: هیأت عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی در سومین روز سفر خود ضمن دیدار با استاندار اردبیل و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در جلسات شورای هماهنگی و تحقیقات استان نیز شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید