Iranian Agriculture News Agency

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد:

بازگشت 141 طرح راکد و نیمه فعال به عرصه تولید در اردبیل / بخشودگی جرائم به شرط تسویه حساب کامل

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: این بانک 141 طرح راکد و نیمه فعال استان را به عرصه تولید و پویایی رسانده و این طرح ها را به صورت فعال در عرصه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار داده است.

بازگشت 141 طرح راکد و نیمه فعال به عرصه تولید در اردبیل / بخشودگی جرائم به شرط تسویه حساب کامل

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از بازگشت 141 طرح راکد و نیمه فعال به عرصه تولید و پویایی در استان خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، رضا نوری با اعلام این خبر افزود: آن دسته از کشاورزان و دامداران و تولید کنندگانی که از شعب این بانک تسهیلات دریافت کرده اند و اقساط و بدهی معوقه دارند، درصورتی که تا پایان سال جاری اقدام به تسویه بدهی خود کنند، از امتیار بخشودگی جرایم دیر کرد برخوردار خواهند شد.

وی گفت: این تصمیم با هماهنگی بانک مرکزی کشور انجام شده و فرصت مغتنمی است تا کشاورزان و دامداران با مراجعه به شعب بانک کشاورزی بدهی و اقساط معوقه خود را تسویه حساب نموده و دست اندرکاران این بانک را در عرصه خدمت رسانی بیشتر به بخش کشاورزی یاری نمایند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از مشتریان خوش حساب خود افزود: این عده از کشاورزان و دامداران همواره مشوق و یاری دهنده زحمتکشان خود در بانک کشاورزی بوده و هستند و ما تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید را مدیون عنایت و لطف این مشتریان عزیزمان می دانیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت : این بانک با سعی و اهتمام وافر خود 141 طرح راکد و نیمه فعال را به عرصه تولید و پویایی رسانده و این طرح ها را به صورت فعال در عرصه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار داده است.

نوری افزود: شعبه های بانک کشاورزی استان درسال جاری نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش پرداختی تسهیلات به بخش کشاورزی را در کارنامه خود دارد. امیدواریم در سال های آتی نیز بتوانیم بیش از پیش در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دوش به دوش کشاورزان و دامداران عزیز استان خدمتگذار بخش کشاورزی و دامداری استان باشیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید