Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان اعلام کرد:

برگزاری دومین کنگره و جشنواره ملی شتر در هرمزگان دوم بهمن ماه

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: با توجه به استعداد پرورش شتر در مناطق بیابانی و بیابان های ساحلی، دومین کنگره و جشنواره ملی شتر طی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه در هرمزگان برگزار می شود.

برگزاری دومین کنگره و جشنواره ملی شتر در هرمزگان دوم بهمن ماه

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از برگزاری دومین کنگره و جشنواره ملی شتر در طی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، محمد پورطرق با بیان این مطلب گفت: دومین کنگره و جشنواره ملی شتر در روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه سال جاری در بندرعباس و سیریک برگزار می شود .

وی افزود: مطالعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی، امنیتی، ورزشی، اکو توریسم، بهداشت و پیشگیری بیماری های شتر از مهم ترین اهداف برگزاری کنگره ملی شتر به شمار
می رود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان هرمزگان عنوان کرد: توسعه شتر نیمه صنعتی، اقتصادی کردن شترداری، جذب سرمایه گذاری، شناسایی بازار های هدف و ترویج شتر داری در مناطق بیابانی و بیابان های ساحلی از مهم ترین محور های کنگره در دانشگاه هرمزگان به حساب می آید.

پورطرق یادآور شد: همچنین انتخاب نزاد برتر شتر و مسابقه شتردوانی در شهرستان سیریک برگزار می شود .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نخستین کنگره ملی شتر در فروردین ماه سال 88 در مشهد مقدس برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید